Haha, ik heb dan laatst wel een handtekening gezet bij dat merk bij mijn bezoek aan de fabriek in Gaydon, maar voorlopig zal het mijn 6-cylinder Volvo blijvenAutofan schreef:Dan wel met die wagen uit je Avatar komen he Ferry.![]()

Haha, ik heb dan laatst wel een handtekening gezet bij dat merk bij mijn bezoek aan de fabriek in Gaydon, maar voorlopig zal het mijn 6-cylinder Volvo blijvenAutofan schreef:Dan wel met die wagen uit je Avatar komen he Ferry.![]()
Altijd gezellig!ge-flopt schreef:Het is bij mij in de "buurt". Misschien dat ik langs kom.
Ah leuk, gebak!hanske10 schreef:ik wil in de morgen ff langs komen.op deze dag
wanneer is het open en de bij een komst ?
ben wel op die dag jarig ,al kom ik maar s,morgen,maar kan ik ook eindelijk de gezichten zien![]()
en het jubileum mee maken![]()
![]()
Ah very nice !!! .... Kan ik weer besparen op de roze koeken.Autofan schreef: Ah leuk, gebak!
Hoe laat kunnen we eigenlijk in de winkel? Dit valt toch buiten de gewone openingsuren, niet?jonnoT schreef: gezien de afstand zullen mensen meestal tegen het middaguur gaan binnendruppelen
Op de website van de miniatuurbeurs staat 10 tot 16 u.Jolly Club schreef:Volgens Luc van Gestel kun je in elk geval om 11.00 uur binnen op de ruilbeurs.
Is dan de winkel voor iedereen open, of slechts voor de leden van het MAF?Peter Parker schreef:Over de start tijd van de bijeenkomst zal ik snel duidelijkheid geven. Helemaal vergeten te vermelden en ik zal het met de gastheer overleggen