rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
Re: rudie20vt, kleine update 28-7-2013.
He modelautofreaks,
Bedankt voor de leuke reactie's en ben zelf ook blij met de scooby.
binnenkort krijg ik nog een paar mooie lancers wrc binnen hier die met hand zijn geplakt dus weer een paar mooie modellen er bij.
Gr, Rudie
Bedankt voor de leuke reactie's en ben zelf ook blij met de scooby.
binnenkort krijg ik nog een paar mooie lancers wrc binnen hier die met hand zijn geplakt dus weer een paar mooie modellen er bij.
Gr, Rudie
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
whooo dikke sub heb je gescoord
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Lekker model weer 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Dikke Scooby!
He Medeverzamelaars,
Bedankt en morgen komt er iemand hier die me een aantal mooie met de hand geplakte modellen komt brengen en ik ben echt benieuwd wat het is geworden allemaal.
Ik zal probeeren om morgen nog een paar foto's te maken, want het is een vette update als het allemaal doorgaat.
Gr,Rudie
Bedankt en morgen komt er iemand hier die me een aantal mooie met de hand geplakte modellen komt brengen en ik ben echt benieuwd wat het is geworden allemaal.
Ik zal probeeren om morgen nog een paar foto's te maken, want het is een vette update als het allemaal doorgaat.
Gr,Rudie
Re: rudie20vt, kleine update 15-09-2013.
ik kreeg vandaag de modellen van mijn rallymaat ferdinand binnen en allemaal met de hand geplakt en ben er erg blij mee.

zo dat waren ze en ik vind het persoonlijk de mooiste update tot nu toe allemaal met e hand geplakt en dus redelijk uniek
Gr, Rudie

zo dat waren ze en ik vind het persoonlijk de mooiste update tot nu toe allemaal met e hand geplakt en dus redelijk uniek
Gr, Rudie
Dat zijn zeker weer een paar hele mooie aanwinsten

Flinke update 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik vind het knap hoe die ze gemaakt heeft. Weer een stel mooie rally-aanwinsten 

- alain_1978
Amaai dus eigenlijk allemaal exclusieve aanwinsten want als ze zelf bestickerd zijn, zijn ze niet in de winkel verkrijgbaar.
Super gedaan. Knappe update

Super gedaan. Knappe update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ja klopt allemaal stuk voor stuk met de hand geplakt dus redelijk uniek en niet verkrijgbaar in de winkel.alain_1978 schreef:Amaai dus eigenlijk allemaal exclusieve aanwinsten want als ze zelf bestickerd zijn, zijn ze niet in de winkel verkrijgbaar.
Super gedaan. Knappe update![]()
![]()
klopt is echt knap hoe hij het doet.Ricardo schreef:Ik vind het knap hoe die ze gemaakt heeft. Weer een stel mooie rally-aanwinsten
ik heb weer twee mooie modellen aangeschaft en zaterdag ga ik ze ophalen in nijverdal, als ik ze hier heb maak ik effe foto's van de modellen.
Zo, over rally geweld gesproken...!
- Ferrarifan
- Contacteer:
En dit noemt ie een kleine update 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl