Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Persoonlijk doen die veredelde paardenkarren (excuseer me voor de benaming ) mij helemaal niks, maar dat neemt niet weg dat ze er zeer gedetailleerd eruit zien
Bert schreef:Persoonlijk doen die veredelde paardenkarren (excuseer me voor de benaming ) mij helemaal niks, maar dat neemt niet weg dat ze er zeer gedetailleerd eruit zien
+ mooi dat je ze hebt gevonden terwijl ze zo zeldzaam zijn!
Ik heb er ook niks mee, maarja...
Wow, dat zijn mooie aanwinsten Nicky! Ik kende de FM motor niet, maar ziet er erg goed uit. Maar ook de andere aanwinsten uit het vroege Mercedes / Daimler tijdperk zijn erg mooi.
Heb weer wat modellen binnen gekregen dus weer een kleine update,
We beginnen met de nieuwste Mercedes c220 van BoS Models in een fraai blauwe kleur!
en een limeted van 1000 st.
Het volgende model ben ik lang naar op zoek geweest! had deze liever in het zwart willen hebben,
maar achteraf viel de witte ook niet tegen!
het gaat om de Mercedes G4 van Signature Models.
En heb het Zeldzaamste als laatste bewaard! Dit model was alleen op de 1ste en 2e persdag van de IAA in frankfurt 2013 te koop.
er zit een limiet aan van 197 st. en het gaat om de Mercedes SLS GT3 IAA 2013
De G4 is ook mijn favoriet van deze 3. Model ziet er wel goed uit voor zijn prijs. Tof met dat figuurtje erin.
De C220 is mooi gemaakt. Leuke blauwe kleur erop.
Die IAA special zijn wel leuk om in een Mercedes-verzameling te hebben maar zijn veel te duur vind ik.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'