Nissan Skyline Collectie autoart/kyosho 1/18
Re: Nissan Skyline Collectie autoart/kyosho 1/18
Zie ik daar niet iets raars.... hoe klein ook, die millenium jade Nur daarvan was de echte wagen toch een m-spec en geen v-spec?
- alain_1978
- Schaal: 1:18
De R34 is prachtig in dat black pearl.
Misschien een tip: fotograferen als het aan het motregenen is want dan zijn de druppels meer in schaal met het model.
Misschien een tip: fotograferen als het aan het motregenen is want dan zijn de druppels meer in schaal met het model.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ook als die nat is blijft het een schitterend model

Volgens mij is de millenium jade NUR edition zowel als M-spec en als V-spec II uitgebracht. Oplage van 1000 elk en ook in de kleuren parel wit en wit.hakushi schreef:Zie ik daar niet iets raars.... hoe klein ook, die millenium jade Nur daarvan was de echte wagen toch een m-spec en geen v-spec?
- nissanskylinejeroen
bedankt voor de reactiemanowar schreef:Ook als die nat is blijft het een schitterend model![]()
Volgens mij is de millenium jade NUR edition zowel als M-spec en als V-spec II uitgebracht. Oplage van 1000 elk en ook in de kleuren parel wit en wit.hakushi schreef:Zie ik daar niet iets raars.... hoe klein ook, die millenium jade Nur daarvan was de echte wagen toch een m-spec en geen v-spec?
niet van autoart 1/18 volgens mij als je dat bedoelde daar is alleen deze vspec versie van
inderdaad de echte versies zijn in m spec en vspec uitgebracht in millenium jade
en anders heb ik die nog nooit gezien
gr jeroen

Teller nissan skyline 1/18 op x132 stuks
- nissanskylinejeroen
goed plan klopt inderdaad ga het een keer proberenalain_1978 schreef:De R34 is prachtig in dat black pearl.
heb ook al gister avond in de tuin gekeke
op dezelfde plek chuint net n lamp op goeie plek waadoor het toch duister is maar niet te en je een model
goed genoeg kan zien ben van pan daar midnight purple foto's temake van de r33 en r34 eventueel
gr jeroen

- nissanskylinejeroen
Nissan skyline r34 GT-R VSPEC 2 NUR AutoArt 1/18
Hallo allemaal
Nieuwe update
hij is er eindelijk. Eingenlijk nog vrij snel vanuit Taiwan
ongeveer een weekje na verzenden.
De
limited edition of 1000 stuks wereldwijd
mijne heeft nummer 959 van de 1000
voor sommige is dit het geliefste model bij de nissan skyline verzamelaars wereldwijd.
Ik snap wel waarom het is echt een geweldig model en apart in deze kleur.
Moest er ook snel bij zijn want hij was anders ook snel weg.
Gelukkig bij de zelfde koper kunnen kopen als mijn r32 src 1/18 en r32 group-A red pearl 1/18.
Bovendien zit je nummer onder de auto gegrafeerd met eromheen wit met limited edition of 1000
mijne heeft nummer 959 gegrafeerd zie foto je krijgt er nog een certificaat en een r34 velg sleutelhganger bij
Het model wat ik in mijn collectie moet hebben en ook lang naar uit heb gekeken tot ik deze in bezit kon nemen
dus ben hier zeker heel erg blij mee

nu mijn nur in de vitrine met de rode bbs samen.
ben van plan de nur op een draai plateautje tezetten in het midden en dan de bbs rechts
en hopelijk ook snel de blauwe bbs links erbij zetten op een schap

enjoy the update
Nieuwe update

hij is er eindelijk. Eingenlijk nog vrij snel vanuit Taiwan
ongeveer een weekje na verzenden.
De
limited edition of 1000 stuks wereldwijd
mijne heeft nummer 959 van de 1000
voor sommige is dit het geliefste model bij de nissan skyline verzamelaars wereldwijd.
Ik snap wel waarom het is echt een geweldig model en apart in deze kleur.
Moest er ook snel bij zijn want hij was anders ook snel weg.
Gelukkig bij de zelfde koper kunnen kopen als mijn r32 src 1/18 en r32 group-A red pearl 1/18.
Bovendien zit je nummer onder de auto gegrafeerd met eromheen wit met limited edition of 1000
mijne heeft nummer 959 gegrafeerd zie foto je krijgt er nog een certificaat en een r34 velg sleutelhganger bij
Het model wat ik in mijn collectie moet hebben en ook lang naar uit heb gekeken tot ik deze in bezit kon nemen
dus ben hier zeker heel erg blij mee

nu mijn nur in de vitrine met de rode bbs samen.
ben van plan de nur op een draai plateautje tezetten in het midden en dan de bbs rechts
en hopelijk ook snel de blauwe bbs links erbij zetten op een schap

enjoy the update

mooi hoor.
en duidelijk v-spec... geen leer.
ik wist helemaal niet dat er ook een vspec versie van was (echte 1:1 nissan bedoel ik dan)
weer wat geleerd.
en duidelijk v-spec... geen leer.
ik wist helemaal niet dat er ook een vspec versie van was (echte 1:1 nissan bedoel ik dan)
weer wat geleerd.
- alain_1978
Speciaal kleurtje hé. Is precies grijs met een groenachtige schijn in maar het staat hem wel.
Leuk zo'n uniek model
Leuk zo'n uniek model

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Mooi zo samen!
Zeker een hele mooie aanwinst. De Skyline ziet er super uit

Helemaal mijn ding, super
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Mr. Dj M.
Gaaf zo'n exclusive 

- maikel
Prachtige auto! Wat is nou het verschil met de ''gewone'' blauwe eigenlijk? Die heb ik namelijk in het bezit....
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014