Open genieten, maar met ruimte voor 4 à 5 personen

Mr. Dj M. schreef:Zo en de updates blijven toch maar komen![]()
De Otto's heb ik op de night 306 na, ook allemaal bij m'n collectie mogen verwelkomen. De Simca vind ik bijzonder geslaagd en van een hoog detaileringsniveau. Leuk detail vind ik bijvoorbeeld die vreselijk foute spatlappen![]()
Dan ook van mij no een vraagje over de Norev Ds Break. Kunnen nu eindelijk wel de achterdeuren open?
Ik verwacht een nee, als je kijkt naar hun standaard lijn en modellen met achterdeuren, maar het zou mooi zijn als ze nou eindelijk eens van die kostenbesparing afstapten. Liever geen zijdeuren open dan alleen de voorste, dat laat het geheel altijd nep overkomen van opzij....
Het gaat ook niet om het open tonen. Als ze gesloten zijn zie je van opzij duidelijk dat de voordeuren wel open kunnen en achter niet. Dat vind ik altijd een goedkoop ogen....peugeot-gek schreef:bij mij staan ze toch altijd met gesloten deuren in de vitrinekast enkel bij mijn dioramas staan er
enkele met deuren open.
Mr. Dj M. schreef:Het gaat ook niet om het open tonen. Als ze gesloten zijn zie je van opzij duidelijk dat de voordeuren wel open kunnen en achter niet. Dat vind ik altijd een goedkoop ogen....peugeot-gek schreef:bij mij staan ze toch altijd met gesloten deuren in de vitrinekast enkel bij mijn dioramas staan er
enkele met deuren open.