renault verzameling van Ronald - eerste update 2013

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
ronald-clio
Berichten: 654
Lid geworden op: zo 16 mei 2010 16:36
Schaal: 1:43
Locatie: Waddinxveen

Re: renault verzameling van Ronald - eerste update 2013

Bericht door ronald-clio »

@ OTF'R : Zo ver ik weet zijn er idd alleen maar phase 2 uitvoeringen gemaakt van de Turbo.

@ Rossy: De antraciet grijze zie je nog heel af en toe op mp of ebay, echter de rode blauwe en zwarte zijn nauwelijks meer te krijgen. Toch wel apart dat ik de blauwe , zwarte , rode en blauwe binnen 2 maanden tijd heb gevonden!
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: renault verzameling van Ronald - eerste update 2013

Bericht door alain_1978 »

Knappe modellen van de R5 weer :drool:
Die truck ziet er wel indrukwekkend uit amaai. Knappe machine zeg :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
ronald-clio
Berichten: 654
Lid geworden op: zo 16 mei 2010 16:36
Schaal: 1:43
Locatie: Waddinxveen

Re: renault verzameling van Ronald - eerste update 2013

Bericht door ronald-clio »

Zo even na een lange periode van tegenslagen en ziekte het stof hier afblazen. Het afgelopen jaar geen zin gehad om updates te plaatsen vanwege een heel dierbaar persoon die ernstig ziek geweest is. Nu het allemaal weer aan de beterende hand is word het tijd om mijn updates weer te plaatsen.

De belangrijkste update is dat ik een tijdje terug besloten heb om een deel van mijn verzameling weg te doen. Ik verzamelde nu van alles wat en wil me meer richten op bepaalde types. Wat er nu alleen nog verzameld word zijn modellen van de renault 5 en de clio.verder alleen nog maar de sport modellen en rally/circuit modellen, dus aale types buiten dit om gaat weg en is al deels weg.ik zal vandaag een foto update plaatsen van de toevoegingen van de afgelopen periode.verder zal ik in het te koop aangeboden topic de modellen plaatsen die te koop zijn.
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Plaats reactie