Hoi ik noem mijzelf aficionado. Ben 36 jaar, en woon in omgeving Rotterdam. Na een tijd lang lang anoniem, mee te lezen op dit Forum, vandaag maar eens een Photobucket account aangemaakt
Ik hou mij sinds een maand ofzo bezig met het maken van een garage diorama. Vind het geweldig om te doen. En hoop hier wat tips en tricks te krijgen of te geven. Sparen van modelauto's doe ik uiteraard al een stuk langer. Helaas zijn de meeste 1:18 schaalmodellen nu opgeslagen in de keldert. ( Staan in de winterstalling zeg maar) Zullen er een kleine 50 zijn ofzo.. De modelauto's hobby staat een beetje in de koelkast voor nu. Maar heeft dus plaats gemaakt voor oa Diorama maken. Ik heb al zulke gave dio's hier voorbij zien komen
Ik ben een liefhebber van alles wat een BRANDSTOFmotor heeft eigenlijk. Maar ik word echt enthousiast van alles wat Mercedes-Benz te maken heb. Maar ben zeker niet iemand die alleen dat Merk waardeert. Als iets met liefde en aandacht wordt behandeld kan ik zelfs een Fiat Multiplaaaaaaa waarderen
Gas Monkey, al de auto en motorshows en van dat meer volg ik op de voet.. ( Ook Tanked bijvoorbeeld hoor

)
Ik ben nu bezig met een 1:18 Mercedes-Benz geïnspireerde garage. En heb net deze week tussendoor een soort van "schoenendoos" diootje gemaakt.
Komende week ga ik verder met mijn garage..
Hopelijk zal ik dus vrij snel 2 Topics beginnen..
Nou de groeten en Hasta la vista