1:18 '63 Impala van Welly. Ik vind het nog steeds een erg mooie auto maar ik heb er niet zo veel meer mee eigenlijk. En hij staat dan ook een beetje afgezonderd van de rest in de kast.

1:18 '96 Impala van Jada Toys. Ik vond hem, toen ik hem kocht, erg gaaf. Nu niet meer zo.

1:18 Honda s2000 van Welly. Dit modelletje heb ik gewonnen op de kermis. Ik heb weleens mindere prijzen gewonnen.

1:18 Lexus LS400 van Road Tough. Deze heb ik al erg lang en hier heb ik nog mee gespeeld toen ik klein was. Hij was ooit wit, maar toen besloot ik dat hij gespoten moest worden.

Een Yamaha. Ook gewonnen op de kermis. Schaal weet ik zo niet.

3x Nissan GTR van Welly. Iets groter dan 1:43. Komen bij de Action vandaan, dus ze waren lekker goedkoop. Houdt de hobby nog een beetje betaalbaar.

Hotwheels van links naar rechts, van boven naar beneden.
Nissan 350Z
Datsun 240Z
Nissan Skyline HT 2000 GTX
Nissan 350Z
Datsun 240Z
Nissan GTR
Nissan 350Z
Infiniti G35
Datsun Bluebird 510

Datsun Bluebird 510
FF Nissan Skyline r34
Nissan Skyline r34
Nissan GTR (3x)
Datsun Bluebird 510 (2x)
Nissan Skyline HT 2000 GTR
Nissan 370Z

Nissan Skyline r34

Nissan Skyline r32

Nissan Skyline r32

Nissan 370Z

Datsun 240Z

Datsun 240Z

Nissan Titan

Datsun 620

5x 1:43 Nissan Micra, Nissan 300ZX, Nissan GTR, Datsun 240Z, Nissan Skyline GTR

1:12 Nissan Skyline GTR R32 van Fujimi. Deze kit was al gebouwd toen ik hem kocht. Misschien een bekende van hier?

1:24 Nissan Skyline GTS-t R32 van Fujimi. Deze heb ik zelf in elkaar gezet. Er moet hier en daar nog wat aan gedaan worden eigenlijk, maar ik kan er de moed nog niet echt voor opbrengen.

Hier nog zonder stickers.

Hier met stickers en mistlampen.

1:18 The Akagi Red Suns Mazda RX7 van Jada Toys

1:18 Myogi NightKids Nissan Skyline GTR van Jada Toys

1:18 Fujiwara Tofu Shop Toyota Sprinter Trueno van Jada Toys

Deze laatste 3 ben ik ik nog het meest trots op, want deze modellen zijn erg lastig te vinden voor iemand zonder paypal account.