Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wauw wat een super gaaf project zeg.
net alles vanaf pagina 1 door gekeken, en gelezen ben gelijk anderhalf uur veder haha.
t ziet er echt mega vet uit zeg.
Super bedankt voor alle toffe reacties Echt leuk.
Het is alleen zo jammer dat ik er al een hele tijd niks meer aan gedaan heb.. Ze staat er nog steeds zo bij..
Heb eindelijk weer eens de draad opgepakt met de garage Ik begon me er nu toch wel aardig aan te irriteren dat er allemaal dingen nog niet afgemaakt waren...
Dus ben ik rustig aan begonnen met hier en daar wat te doen. Maar als eerste moest de dio weer leeg geruimd en gedemonteerd worden.
Hier weer een kleine foto reportage van de updates tot nu toe.
Wijzertjes in de klok gemaakt Leek mij een mooie tijd om aan te geven rond 4 uur.. Dan is de werkdag namelijk bijna voorbij.
De balustrade van de verdieping stond tot nu toe alleen nog maar in de grondverf.. Nu 1 laagje glans wit geverfd.
Trapleuning was tot nu nog kaal hout.. Dit was na 1 x wit. Dekt nog niet lekker maar komt met 2e of 3e laag wel goed.
Aardig wat accesoires verzameld voor in de dio..
Deze heb ik ook al een tijdje liggen... Die moeten nodig ingekleurd worden en op het werkbank bord geplakt worden.
Wat mooie posters geplakt op de balustrade en het H-profieltje er weer onder geplakt
Buitenlucht achtergrond en glas eindelijk gemaakt
Trapleuning 2e laag wit.. Dekt al stukje beter maar mag nog een xtje. Tevens de deur op de achtergrond in de sponning gehangen
Rol deur gelakt.
Mooie velgjes voor ergens aan de muur
Nog meer wieltjes voor aan de wand. De merk reclames rechts komen denk ik op de roldeur maar hier twijfel ik nog over...