Wat de OT566 Leon Cupra betreft, dit had dus de eerst uitgegeven kleur moeten zijn.... Tevens z'n opvolger maken bitte, mon les oto

Hahaha, dank voor je reactie! Als je Otto er nu van weet te overtuigen dat er een Panda 100HP in electroclash grey gemaakt wordt, praten we nergens meer over Koen.togicollector schreef:Ik heb Otto (net als vele anderen) een paar keer suggesties gedaan wat ik graag zou willen zien en de Ami Super was er steeds weer een van, net als de M35 met rotatiemotor. Ben dus heel blij met deze keuze die prima past bij het modellen-palet van Otto, Super!![]()
Dus Jolly Club: voor elk wat wils, wat mij betreft mogen ze alle VW's en Audi's laten voor wat het is, maar ook daar zijn liefhebbers voor blijkbaar...
Koen
Voorlopig is het nog wachten op de officiële autorisatie van Ford voor de foto's openbaar te maken.burie schreef:nog geen foto's van de focus rs mk1 ? wordt ook verwacht in januari 2014
grts
YesMr. Dj M. schreef:Modellen van november heb ik deze week ontvangen.
van oktober denk ikMr. Dj M. schreef:Modellen van november heb ik deze week ontvangen.
Zal dit weekend weer het één en ander regelen