Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fijne R en prima brommert Schilfert
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een knoertsgeinige R waar de gemiddelde bestuurder op 's herenswegen geen idee van heeft, dan een Benz die iedereen om de hoek zal kunnen hebben.
Thanks! De T-5R wil ik voorlopig in ieder geval niet vanaf, hij rijdt snaarstrak en als 't écht moet ook comfortabel. Hiervoor heb ik welgeteld één maand een andere (een V70 2.5T) gehad, maar die had een paar "kleine" mankementen...
Silverarrow schreef:Mooi man, die grote velgen . Wordt hij daar nou ook wat zuiniger van?
Misschien iets zuiniger omdat de afrol omtrek net iets meer is. Moet ik wel net wat langzamer op de teller rijden, heeft hij toch dezelfde echte snelheid als voorheen.
Velgen an sich vind ik beter staan, maar wel goed zichtbaar dat ze 2" kleiner zijn idd! Wintervelgen in zomermaatje had het voor mij persoonlijk geweest, al vind ik beide setups zeker niet lelijk!
Autofan schreef:Velgen an sich vind ik beter staan, maar wel goed zichtbaar dat ze 2" kleiner zijn idd! Wintervelgen in zomermaatje had het voor mij persoonlijk geweest, al vind ik beide setups zeker niet lelijk!
De winterwielen zijn niet leverbaar in 20'' (geloof dat 18'' het grootste was). Ik vind dat de auto 20'' makkelijk kan hebben, is niet overdreven groot op de auto.
Gisteren onze swift ingeruild voor....een NEW SWIFT. Zaterdag begaf de versnellingsbak het , en had ik haast geen 2e versnelling meer... e.e.a. afgewogen (oude swift was reeds 7 jaar) en de knoop doorgehakt...
a vd winkel schreef:Gisteren onze swift ingeruild voor....een NEW SWIFT. Zaterdag begaf de versnellingsbak het , en had ik haast geen 2e versnelling meer... e.e.a. afgewogen (oude swift was reeds 7 jaar) en de knoop doorgehakt...
Japans en na slechts 7 jaar al kaduk? Hoeveel rally's rijd jij op jaarbasis? :shock Swift is wel lekker karretje geworden. Zou hier ook zo maar optie kunnen worden in de toekomst.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.