Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: GioGio: Subaru WRX STI A-line 12/12/2013
2 dikke Subaru's , knappe update
Re: GioGio: Subaru WRX STI A-line 12/12/2013
De laatste update van dit jaar is onderweg, kan alvast zeggen dat het rood en italiaans is.
Nu hopen dat ie op tijd binnen is voor onder de kerstboom.
Nu hopen dat ie op tijd binnen is voor onder de kerstboom.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
GioGio: Ferrari LaFerrari
Net te laat voor onder de boom maar nog wel op tijd om de afsluiter van mijn modeljaar te zijn.
Morgen bij daglicht de foto`s maken, hier alvast een klein voorproefje.
(foto niet meer beschikbaar)
Morgen bij daglicht de foto`s maken, hier alvast een klein voorproefje.
(foto niet meer beschikbaar)
Laatst gewijzigd door Johan op ma 07 aug 2017 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Re: GioGio: Ferrari LaFerrari 28/12/2013
Ja klopt, 1/43.
super mooi model hoop hem snel hier te hebben van elite in 1:18
Leuke misterieuze foto's.
Hoewel Lamborghini bij mij meestal een streepje voor had op Ferrari vind ikzelf dat ze kwa design de laatste tijd de weg een beetje kwijt zijn, het is allemaal "te".
Ferrari daarintegen zit kwa design voor mij helemaal op de goede weg, sexy en sierlijke lijnen en je hoort het de laatste tijd wel vaker, een Ferrari hoef vandaag de dag niet meer rood te zijn. Sterker nog, andere kleuren staan hem (of haar) vaker beter.
Echter het model waar het hier om gaat is wel degelijk rood omdat ik dat voor deze toch het fraaiste vind.
De term Hybride stond in het verleden alleen op tamelijk saaie wagens maar dat is vandaag de dag absoluut niet meer het geval. Zo past ook deze Ferrari in het hokje "Hybride" en is dat erg, nee helemaal niet zelfs.
De conventionele krachtbron van de LaFerrari is een 6.3 liter metende V12 met een vermogen van zo,n 800 pk maar daar blijft het niet bij, de electromotor voegt daar nog eens 163 pk aan toe waarmee het totaal in dit geval op 963 pk komt.
De topsnelheid zou 350+ zijn en het sprintje 0-100 in minder dan 3 seconden. Ook leuk, 0-200 minder dan 7 seconden en 0-300 in 15 seconden.
Uiteraard zit de wagen vol met technische hoogstandjes maar ook de concurrentie zit niet stil in deze klasse, onze vitrines (helaas niet garage
) zullen er de komende tijd alleen maar fraaier op worden.
merk: Ferrari
model: LaFerrari
schaal: 1/43
fabrikant: BBR

Ferrari daarintegen zit kwa design voor mij helemaal op de goede weg, sexy en sierlijke lijnen en je hoort het de laatste tijd wel vaker, een Ferrari hoef vandaag de dag niet meer rood te zijn. Sterker nog, andere kleuren staan hem (of haar) vaker beter.
Echter het model waar het hier om gaat is wel degelijk rood omdat ik dat voor deze toch het fraaiste vind.

De term Hybride stond in het verleden alleen op tamelijk saaie wagens maar dat is vandaag de dag absoluut niet meer het geval. Zo past ook deze Ferrari in het hokje "Hybride" en is dat erg, nee helemaal niet zelfs.
De conventionele krachtbron van de LaFerrari is een 6.3 liter metende V12 met een vermogen van zo,n 800 pk maar daar blijft het niet bij, de electromotor voegt daar nog eens 163 pk aan toe waarmee het totaal in dit geval op 963 pk komt.
De topsnelheid zou 350+ zijn en het sprintje 0-100 in minder dan 3 seconden. Ook leuk, 0-200 minder dan 7 seconden en 0-300 in 15 seconden.
Uiteraard zit de wagen vol met technische hoogstandjes maar ook de concurrentie zit niet stil in deze klasse, onze vitrines (helaas niet garage

merk: Ferrari
model: LaFerrari
fabrikant: BBR

Laatst gewijzigd door Johan op ma 17 aug 2020 17:58, 4 keer totaal gewijzigd.
Enorm mooi en gedurft model vind ik!
- alain_1978
Vele, vele malen mooier dan zijn voorganger, de Enzo! Amaai BBR heeft er een superknap model van gemaakt.
Wat een detail op een 1:43 modelletje. De remmen achter de schitterende wielen
Hele knappe update om 2013 mee af te sluiten
Wat een detail op een 1:43 modelletje. De remmen achter de schitterende wielen

Hele knappe update om 2013 mee af te sluiten

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Ferrarifan
- Contacteer:
Geweldig model van de laatste supercar van Ferrari. prima werk van BBR 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
BBR heeft goed werk geleverd zeg.
Het model zelf ben ik nog niet helemaal over uit, dit is een auto die je in het echt moet zien om een goed oordeel te vellen net als de Enzo.
Het model zelf ben ik nog niet helemaal over uit, dit is een auto die je in het echt moet zien om een goed oordeel te vellen net als de Enzo.

-
- Moderator
Van voren vind ik LaFerrari niet moeders mooiste. Hier had best een ander onderlijnen op gekund. Voor de rest niet eens zo heel erg lelijk als supersportauto. Andere sportauto's doen dan wel erg LaLaLa over de statistieken, maar het oog wilt ook wat, nietwaar?
BBR maakt er weer een fijn modelletje van. Lekker in de lak ook

BBR maakt er weer een fijn modelletje van. Lekker in de lak ook

- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooi stukje vakwerk van BBR.

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
GioGio: Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster
Open rijden met een 6.5 liter 700pk sterke V12 achter je, wat zou je nog meer willen.
De Lamborghini Aventador Roadster met een topsnelheid van 350 km/u is daarmee razendsnel, evenals de 0-100 sprint in 3 seconden.
Wat kan een rijk leventje toch mooi zijn al is het dan wel raadzaam om naar een wat zonniger land te verhuizen.
merk: Lamborghini
model: Aventador
uitvoering: LP700-4 Roadster
fabrikant: Looksmart

De Lamborghini Aventador Roadster met een topsnelheid van 350 km/u is daarmee razendsnel, evenals de 0-100 sprint in 3 seconden.
Wat kan een rijk leventje toch mooi zijn al is het dan wel raadzaam om naar een wat zonniger land te verhuizen.

merk: Lamborghini
model: Aventador
uitvoering: LP700-4 Roadster
fabrikant: Looksmart

Laatst gewijzigd door Johan op ma 17 aug 2020 23:18, 4 keer totaal gewijzigd.