Vuurwerk of extra modelauto?
Vuurwerk of extra modelauto?
Om 10 uur vanmorgen ging het los in Tiel en knalt het hier lekker. Op een afstandje zag ik de een na de andere sierwerkpot de lucht in gaan en gezien de lengte en hoeveelheid shots waren dat al potten van minstens 50 euro. Op klaarlichte dag...
Ik vroeg me af of Maffers nog wat weg schieten of dat er liever een extra wagentje in de vitrine komt te staan.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Re: Vuurwerk of extra modelauto?
geef me maar extra wagentje dan
geen vuurwerk hier (of nieuwjaar/kerstmis)
gewoon plain simpel achter de pc (en andere pc's herstellen/installeren)
geen vuurwerk hier (of nieuwjaar/kerstmis)
gewoon plain simpel achter de pc (en andere pc's herstellen/installeren)
Ik heb (vuurwerk)geld uitgegeven aan voedingssupplementen 

Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
Geef mij ook maar een extra modelletje 

Voor mij ook maar een extra modelletje 

- alain_1978
Ik ga wel volledig voor het extra modelletje.
Er is al vuurwerk genoeg te zien in de buurt en ik geef het geld liever aan een modelletje dan met een pijl in de lucht te schieten.
Er is al vuurwerk genoeg te zien in de buurt en ik geef het geld liever aan een modelletje dan met een pijl in de lucht te schieten.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ik heb dit jaar niks besteed aan vuurwerk.
Gezellig wat drinken vind ik veel leuker dan buiten staan blauwbekken in de regen met een aansteeklont. uiteraard geen 'offence' naar de mensen die er wel van genieten, ik kijk graag met julllie mee!
Echter zet ik het bespaarde geld niet meteen om in een model, ik vind vuurwerk gewoon zonde van't geld.
Gezellig wat drinken vind ik veel leuker dan buiten staan blauwbekken in de regen met een aansteeklont. uiteraard geen 'offence' naar de mensen die er wel van genieten, ik kijk graag met julllie mee!

Echter zet ik het bespaarde geld niet meteen om in een model, ik vind vuurwerk gewoon zonde van't geld.
Ik geef al jaren geen stuiver meer aan vuurwerk uit. Kijk ik liever met mn handen in mn zak toe hoe anderen complete maandsalarissen afschieten.

Iedereen tot dusver gaat voor de modelauto's... Zijn we verslaafd of wat?
Moet zeggen dat ik vroeger als kleine jongen altijd wel de lol van vuurwerk in zag. Maar waar het tegenwoordig naar toe gaat, opgeblazen kat, hier in de buurt een paar ganzen opgeblazen, geweld tegen brandweer en ambulance personeel. Kracht van het huidige vuurwerk gaat nergens meer over. Mooi dat ze in bv Veen gelijk 100 man oppakken. Dat harder aanpakken sta ik ondertussen wel achter.
Jammer, het was altijd wel leuk maar der komt altijd een groep die iets leuks moet verkrachten.

Moet zeggen dat ik vroeger als kleine jongen altijd wel de lol van vuurwerk in zag. Maar waar het tegenwoordig naar toe gaat, opgeblazen kat, hier in de buurt een paar ganzen opgeblazen, geweld tegen brandweer en ambulance personeel. Kracht van het huidige vuurwerk gaat nergens meer over. Mooi dat ze in bv Veen gelijk 100 man oppakken. Dat harder aanpakken sta ik ondertussen wel achter.
Jammer, het was altijd wel leuk maar der komt altijd een groep die iets leuks moet verkrachten.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016

- Daytona69
- Contacteer:
Ik kijk liever naar andermans vuurwerk , kost me niks.
En dat geweld tegen hulpverleners en orderhandhavers : van mij mogen ze met scherp gericht terug schieten als er zwaar vuurwerk naar ze gegooid of op ze afgeschoten wordt , valt dan toch gewoon onder zelfverdediging!
En dat geweld tegen hulpverleners en orderhandhavers : van mij mogen ze met scherp gericht terug schieten als er zwaar vuurwerk naar ze gegooid of op ze afgeschoten wordt , valt dan toch gewoon onder zelfverdediging!
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Oud en nieuw moet knallen! Traditie is traditie en ik vind het gewoon leuk! 

Geen vuurwerk hier... in mijn ogen pure geldverspilling en daarenboven heel erg gevaarlijk.
Met dat gevaarlijk bedoel ik dan niet het feit dat er mensen sterven of ledematen kwijtraken... dat is hun probleem en iedereen doet wat hij of zij wil... wie met vuur speelt moet op de blaren zitten... of met iets ergers...
Waar ik mij het meest aan erger zijn de mensen die eens "plezant" gaan doen... je kent dat wel... de zatte nonkel gaat wat pijlen afschieten in de tuin...
Zonder deftige voorbereiding... vaak met al de nodige promille alcohol in het bloed, niet rekening houdend met de weersomstandigheden (wind) en wat krijg je dan geregeld op 1 januari op het nieuws te zien...
... een verdwaalde pijl of iets dergelijks op het dak van één van de buren... resultaat... het huis van de buren helemaal in de fik en onbewoonbaar.
Leuk seg... en dat allemaal voor wat vuurwerk wat er doorgaans maar erg "plattekes" uitziet.
Met dat gevaarlijk bedoel ik dan niet het feit dat er mensen sterven of ledematen kwijtraken... dat is hun probleem en iedereen doet wat hij of zij wil... wie met vuur speelt moet op de blaren zitten... of met iets ergers...
Waar ik mij het meest aan erger zijn de mensen die eens "plezant" gaan doen... je kent dat wel... de zatte nonkel gaat wat pijlen afschieten in de tuin...
Zonder deftige voorbereiding... vaak met al de nodige promille alcohol in het bloed, niet rekening houdend met de weersomstandigheden (wind) en wat krijg je dan geregeld op 1 januari op het nieuws te zien...
... een verdwaalde pijl of iets dergelijks op het dak van één van de buren... resultaat... het huis van de buren helemaal in de fik en onbewoonbaar.
Leuk seg... en dat allemaal voor wat vuurwerk wat er doorgaans maar erg "plattekes" uitziet.
-
- Moderator
Doe dan een pijl ter waarde van de nieuw aangekondigde Exoto's. En dan een stuk of 25 achter elkaar. Das dan tenminste nog deftig 

- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Lood om oud ijzer, of ik nu vuurwerk koop of een modelletje, commentaar altijd verzekerd.

modelletje heb daarna nog veel plezier ervan