IMG_2291 (Kopie) by Koenvantorre, on Flickr
En dit is een 997 GT3-R waarmee ze deelnamen aan het FIA GT3 kampioenschap:

IMG_2234 (Kopie) by Koenvantorre, on Flickr
Hopende u hiermee van dienst te zijn

En daarom is het ook zo zout dat Porsche zijn naam niet aan GT wilt geven, hadden we ook in die heerlijke GT3's kunnen rijden.NetForce84 schreef:Begin 2014 zal wat rustiger zijn, heb mij voor mijn nieuwjaar (met wat bijleg van de ouders) een PS3 bundle gekocht, een PS3, 2 spelletjes en een controller![]()
![]()
1 van de games is GT6, kan ik met de wagens rijden die hier in men vitrine staan.
Een echte GT fan rijdt alles van GT op wat voor PS console dan ook!!rsh_scuderia schreef:Persoonlijk wacht ik op de PS4 en wat toffe racegames met goed geluid. GT6 sla ik voor het eerst dan ook over.
Die McLaren zou inderdaad niet misstaan hier in men collectie.Corvetteboy schreef:Mooie aanwinsten in 2013! Volledig mijn ding jouw verzameling![]()
Die SLS GT3 van Black Falcon, 24H Spa 2011 ga ik binnenkort nog bestellen. Staat voor een mooie prijs op modelissimo![]()
Je zou de Mclaren MP4 12C GT3 van Gulf Racing, 24H Spa 2012 (truescale) nog aan je verzameling moeten toevoegen, zou goed tussen de rest van je verzameling staan![]()
Heb die sinds kort en is echt een top model!