Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit modelletje kun je bij de Belgische witgoedboer "Vanden Borre" kopen, waarbij dan ook nog een deel aan het goede doel gaat. Ik heb ook hun andere modelletje, de Renault Master. Leuk dat België van deze specials heeft!
Norev: Volkswagen Polo R WRC
Dit is een modelletje dat je, zover ik weet, enkel via de Volkswagen dealer kan krijgen. Van de nieuwe WRC-generatie zijn alle auto's al in schaal nagemaakt, behalve de Hyundai. Dit specifieke modelletje is uit plastic en heeft een terugtrekmotor. VAG is niet erg trouw; MiniChamps, Herpa, Rietze en nu Norev....
Norev: Mercedes-Benz Rennwagen Schnelltransporter (Met Stromlinie Rennwagen, om maar te laten zien dat de schaal daadwerkelijk eerder 1:64 is en dus niet slechts 3 inch lang!)
CM: Ferrari F12berlinetta
CM staat voor Colourful Model en is een nieuw merk. Dit modelletje zou in een oplage van slechts 99 stuks gemaakt zijn. Het wagentje is iets korter als de versie van Kyosho.
Amaai dat zijn hier enkele bijzonder lekker aanwinsten deze week
Die Mercedes renntransporter is echt machtig in deze kleine schaal.
En dan die Aston Martins man man man...wat zijn dit toch prachtige wagens. Knappe modelletjes ervan zeg
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Dat past wel bij een Mopar-verzamelaar, denk ik, niet? Peugeot is een heel mini beetje Mopar. Ik had meer gehoopt; ik hoorde dat er modelletjes zijn van de 208 T16 en Pikes Peak...