Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na lange tijd niet meer actief geweest te zijn op dit forum ben ik van plan het nu weer op te pakken, jou foto's zijn er in iedergeval alleen maar op vooruit gegaan maarten keep up the good work!
Het is inmiddels een behoorlijke tijd geleden dat ik mijn laatste update heb geplaatst. Inmiddels ben ik al halverwege het tweede jaar van mijn vervolgopleiding. Door het drukke programma heeft het foto's maken en uploaden een beetje stilgestaan. Ik ga proberen weer wat vaker foto's online te zetten.
Ik begin met de flinke laag stof van dit topic af te blazen door middel van de Alfa Romeo Tipo 33 Stradale van AutoArt. Dit model staat al meer dan een jaar bij mij in de kast maar ik heb nog geen tijd gehad om er fatsoenlijke foto's van te maken. Vandaag heb ik eindelijk een setje bij elkaar weten te krijgen.