Post hier jouw Holy Grail, liefst met een afbeelding ervan. Misschien vindt zelfs iemand de zijne dankzij oplettende lezers in dit topic!

Mini Classic Edition 2000 set
Schuco 1/43
Dit zeldzame setje hoop ik nog eens te vinden.

Autofan schreef:Die Corvette heb ik hier voor €24,- weten te bemachtigen: nieuw.![]()
Dacht zal eens mee zoeken, maar wat heeft deze mafketel geslikt?Autofan op 22-03-2008 schreef:Ben vandaag naar Peugeot Experience geweest voor een proefrit in wat mn leaseauto gaat worden: een Peugeot 207 1.6 HDIF 16V 90pk XS-Pack. Hij reed erg lekker, dus ben overstag.Tijdens de proefrit ontdekte ik echter wat leuks: naast Peugeot Experience bleek een vestiging van Krooijmans te zitten. Wat vervelend nou.
![]()
Meteen dus ff rondgekeken daar, beetje leer snuiven, foto's maken etc. tot ik een leuk model in een vitrine zag staan. Toch maar es informeren wat dat nou kost. De verkoper heeft de benen uit zijn lijf gelopen om de prijs te vinden, maar kon hem nergens vinden. Dus heeft hij het maar op €24,- gehouden. Voor een leuke AutoArt ga ik daarmee accoord.![]()
subaru.nr1 schreef:Voor mij is dat ene model, de holy grail, de Subaru impreza wrc 1999 nightversion. Als ik die ooit is vind voor een goede prijs![]()