Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik vind hem toch wel wat hebben deze uitvoering zeker in het rood.
Het is idd niet de mooiste Ferrari, maar ik vind het toch een apart model.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Rood was altijd DE kleur op een Ferrari. Op het moment dat rood niet meer de juiste kleur is op een Ferrari, moet je je afvragen of het nog wel een echte Ferrari is
Ferrarifan schreef:Rood was altijd DE kleur op een Ferrari. Op het moment dat rood niet meer de juiste kleur is op een Ferrari, moet je je afvragen of het nog wel een echte Ferrari is
Dat vind ik niet. De kleur moet passen bij het concept van de wagen en als Ferrari een wagen ontwerpt die niet met rood staat, vind ik het perfect als er andere kleuren op voorzien wordt. Ik kan een Ferrari in een andere kleur dan rood zeker appreciëren. Als ik zelf kapitaalkrachtig genoeg zou zijn om een echte Ferrari te kopen, zou het zeker geen rode zijn. Het Ferrari deel in mijn collectie miniaturen is bewust afgewisseld met kleuren. Het grote deel is wel rood maar er zitten o.a. ook zwarte, gele, witte en blauwe tussen.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Binnenkort (ik hoop zaterdag as.) een update van een Ferrari racert waarvan weinig lekkere modellen zijn gemaakt. Maar ik heb er 1 te pakken gekregen. 1 van de weinige Ferrari's die ik in race uitvoering mooier vind dan het origineel.
Tot snel
soort update: vervangings
Ik had tot nu toe geen ervaring met Fujimi, maar moet zeggen: valt me 100% mee deze F50 GT. 1 van de weinige modellen waarvan ik de race uitvoering beter vind dan de originele uitvoering. Mede op basis van foto's van Marco en Alain heb ik besloten dit model ongezien aan te schaffen. Ik heb het model overgenomen met helaas een kleine lakbeschadiging linksvoor (onder het trekoog). Dit is wat mij betreft de eerste geloofwaardige F50 op schaal.
Dit is trouwens een echte vervangingsupdate, de Maisto kan nu namelijk de deur uit.
Zie ook dit filmpje met prachtige beelden van deze brute Ferrari
Prachtige aanwinst. Het is waar dat de raceversie er eigenlijk beter uitziet dan de straatversie. Veel bruter en dichter bij de F40.
En Fujimi maakt mooie modellen. Ik heb er de Breadvan van gekocht.
Hele mooie update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'