Over die communicatie, ik begrijp dat het rot is, maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Ik herken het hele probleem van traag antwoorden. Zeker als je het een weekje erg druk hebt.
Niet echt vaag. Hij was zelfs duidelijk:aficionado schreef: Ik verwacht geen geld terug, of iets maar ben ik nou gek of is de gang van zaken echt supervaag?
Welkom op Marktplaats. Kans dat je hier succes hebt is heel klein. Met name de handelaren die met een halve gare website/webshop of alleen via MP handelen mijden. Alles wat ik op mp koop ga ik vanuit dat het tegenvalt. Als het goed moet zijn haal je het op en check je.aficionado schreef: ik ben gewoon een particulier die nog gewoon werkt. En de modellen zijn een hobby.
Bedankt voor de tip, daar hadi k nog nooit over nagedachtSt. Paul schreef:
Een hier best bekende mp handelaar die op MAF goed beoordeeld wordt doet het ook. Standaard truukjes. Zit er een kleine kapotte decal op? Haalt hij hem er helemaal af en doet alsof er niets zat om vervolgens als nieuw te verkopen.
En daarom ben ook jij een handelaar die ik absoluut zou mijden.goededag schreef:Bedankt voor de tip, daar hadi k nog nooit over nagedachtSt. Paul schreef:
Een hier best bekende mp handelaar die op MAF goed beoordeeld wordt doet het ook. Standaard truukjes. Zit er een kleine kapotte decal op? Haalt hij hem er helemaal af en doet alsof er niets zat om vervolgens als nieuw te verkopen.
St. Paul schreef:En daarom ben ook jij een handelaar die ik absoluut zou mijden.goededag schreef:Bedankt voor de tip, daar hadi k nog nooit over nagedachtSt. Paul schreef:
Kan zijn... maar het truukje kende je niet, en je koopt oa bij de beschreven handelaar. 1+1=2goededag schreef:St. Paul schreef:En daarom ben ook jij een handelaar die ik absoluut zou mijden.goededag schreef:
Bedankt voor de tip, daar hadi k nog nooit over nagedachtZoiets doe ik niet, ik behoor tot de zeldzame groep die alles netjes beschrijft, en daar niet mee sjoemeld. En het evt. terugneemt.
Hij is niet de enige... en wat je krijgt is handelaartjes die enorm veel aanbieden voor belachelijke prijzen met de claim 'Nieuwstaat in originele doos. Of misschien wel helemaal nieuw. Heel erg zeldzaam vooral in deze staat' terwijl ik in 2 seconde kijken de eerste schade al zie...goededag schreef:Saint, ik koop zo goed als nooit bij hem. Zeker niet nu hij ook op Ebay zit. (pas een 190E verder niets de laatste tijd)