Vandaag ben ik naar de motorbeurs geweest in Utrecht, en heb daar dus een 1:18 model motor nog gekocht
Ook heb ik er bij de BOVAG mijn eerste motorrijles gehad.. Hartstikke gaaf!! Was eigenlijk best een leuk verhaal, ze hadden er 1 motor van 125cc (voor mensen van 18-20 dus) staan, maar die was al bezet op het moment dat ik kwam. Dus die man vraagt van heb je ervaring met schakelen enzo, kort gezegd ja. Dus zet hij mij op een zwaardere motor, behoorlijk veel zwaarder, namelijk 600CC!!

Dat mag dus eigenlijk pas vanaf 22 jaar...

Heerlijke ervaring om daar ff op te mogen slalommen enzo. Op een gegeven moment zegt die man dus; 'ja het gaat goed, probeer maar staand te slalommen, en soms doen mensen staand met 1 hand, probeer dat dan ook maar eens!'

Alles gelukkig helemaal goed gegaan.
Dat was dus echt geweldig om te mogen doen op zo'n motor. En dan te bedenken dat normaal gesproken er meegelopen moet worden enzo om voorzichtig te zijn...
Maargoed, terug naar het 1:18, het model dat ik heb gekocht is de 2003 Harley Davidson Dyna Super glide Sport van Jackson "Jax" Teller uit Sons Of Anarchy

(met de super afkorting SOA..)
Is gewoon een leuk modelletje voor erbij, wat ook nog past bij het gedeelte filmauto's, nu dus ook filmmotoren..
Hier wat foto's van het model: