Kan er niet de tijd in steken die wenselijk is, maar vordert gestaag..
Dit projectje begon in de Kringloopwinkel, waar ik eerst 2 glasplaten vond( waarvan ik er nu 1 gebruik), vervolgens naar iets zocht wat ik misschien kon ombouwen..
Dat werd dus een nachtkastje. Het toeval wilde dat de glasplaat +/- passend was aan de maten van het nachtkastje

Binnen Afmetingen zijn:
Breedte 58
Diepte 31
Hoogte 30

Kijk zonder handen

Begon als 'showroom' idee, maar gaandeweg werd het iets anders..
Een 'droom garage aan huis' dio.. ( zonder het huis

Er komen waarschijnlijk 3 of 4 1:18 Yankbakken naast elkaar in.. Ik zal ook een aantal afbeeldingen plaatsen die ik gebruik als inspiratie en ideëen.. Dit zodat het idee hopelijk wat duidelijker wordt

De trap en deur spraken mij zeer aan, en heb ik ook uh 'geleend'

Ik ga voor de hout look, vind dat wel passen bij de US auto's.
Er zal geen 4 post lift, deur voor de auto's in komen of iets dergelijks.
Uiteindelijk wordt het vast wel iets leuks, om een aantal modelauto's te 'showen'
Tot nu toe gedaan:
De U profielen passend gemaakt dat het glas vrij makkelijk verwijderd kan worden.
De vloer een kleurtje gegeven ( Salie zijdeglans)

De linkermuur opgebouwd ( roerhoutjes vd Gamma

Ik vind het mooi als iets 3d is zeg maar, dus een 'rechthoek' in balsahout gemaakt en ik had nog schuurgaas over van mijn andere project en heb dit achter het Balsa ondermuurtje bevestigd, dus nu kun je 442 en 454SS zien, maar redelijk onopvallend. ( er komen er nog een aantal van 'mythische' motoren)

Met een vernislaagje

Uiteraard wordt later alles zo goed als mogelijk, strak en passend gemaakt, dit zijn allemaal proefplaatsingen, beetje vijlen, beetje knippen komt het wel goed..
De rechtermuur opgebouwd ( hier geen doorzie ondermuurtje)
Hier komt het trap/deur idee dan..

Beide muren

Denken jullie dat het wat wordt!?

Achtermuur volgende week hopelijk..