Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn verzameldrang begon een beetje als eerst bij de Limousine's, bloedmooie wagens, maar die kon ik vrijwel alleen op Cran Canaria vinden, aangezien ik de leeftijd niet echt had om zelf naar modelautowinkels te gaan was een jaartje of 11 a 12.
ik heb deze bus ook even beter bekeken, en die ziet er ook goed uit!
Ze zetten dus (nog) wel even door met de vrachtwagen/bussen modellen. Ze mogen van mij nog veel meer vrachtwagen en/of bussen maken in schaal 1:18.
Ik zag helaas op de website van Sunstar dat het hier niet gaat om een 1:18 model maar om een 1:24 model. Jammer maar toch een leuk model om te hebben denk ik. Hier is de link trouwens
Hoe komt die gozer aan al die bakken veel moeten nog uitkomen Maar hoe ken ik meer platjes van zijn modelen zien En heeft hij die modelen al te koop ofzo Wie ken me antwoord geven op deze 3 vraagjes
"die gozer" is de Nürnberger Spielwarenmesse, die elk jaar wordt gehouden. Hier worden traditioneel vele nieuwe modellen aangekondigd én vaak laten zien (soms alleen een prototype) ruim voordat ze voor de consument te koop zijn. In de regel worden alleen detailhandelaren (dus geen 'gewone' verzamelaars) toegelaten tot de beurs. Het is niet vreemd dat sommige van deze modellen nog steeds niet te koop zijn, zo gaat het altijd. Sommige modellen laten wel twee of meer jaren op zich wachten.
Oke dan de 2002 versie! Daar heb ik al een plekje voor gereserveerd.
En zeker mooie Porsches, vraag me af wat de prijzen worden...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.