Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hoezo deze heb ik zelf ook desalniettemin blijft het natuurlijk een prachtige bak die je mooi op de foto hebt gezet maar rood is idd geen ideale kleur om foto's mee te maken. De wagens springen er gewoon niet meer zo uit
Het zijn hele mooie foto's geworden, maar had voor die rally wagens een toch meer zanderige ondergrond gekozen. Maar desalniettemin zien ze er schitterend uit in die tuin bij jullie
Donkervoort schreef:Ik had nog nooit van dat achtergrondkarton gehoord, maar ik vind het werkelijk super! Goede oplossing!
Waar heb je dat gekocht?
Die M5 staat er prachtig op!
Dat karton heb ik gekocht bij een teken/schilder/hobby knutsel winkel in Rotterdam, daar heb je erg veel verschillende soorten papier en karton in verschillende kleuren en motieven. Het voordeel van karton is dat het niet kreukelt en dus een mooi egaal beeld geeft.