Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
rsh_scuderia schreef:Klein wagentje, groot parkeervak. En toch niet in het vak parkeren; yup, zo en Mini is echt een wijvenauto
De 12" staat keurig op de streep. En als die malle Twingo niet zo a-sociaal was neergekwakt had deze jongen precies midden tussen de lijntjes geparkeerd.
Op dubbel parkeren horen wat mij betreft lijfstraffen te staan, al zullen de meeste Audi-rijders dat niet mij eens zijn
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:De 12" staat keurig op de streep. En als die malle Twingo niet zo a-sociaal was neergekwakt had deze jongen precies midden tussen de lijntjes geparkeerd.
Op dubbel parkeren horen wat mij betreft lijfstraffen te staan, al zullen de meeste Audi-rijders dat niet mij eens zijn
Mee eens! Sommige mensen denken alleen op de wereld te zijn...
Van het weekend even een nieuwe shoot gedaan
Dit weekend was het namelijk gedeeltelijk heerlijk weer. Daarom lekker gaan rijden en op beide dagen wat plaatjes geschoten, al was de auto niet echt schoon meer na het weekje in de carport....