Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na 5 jaar afwezigheid pik ik de draad hier weer op.
Na een mislukte bestelling zo'n 5 jaar geleden kwam de koerier vandaag iets speciaals brengen. Bedankt voor de super (snelle) service T. Schuiten Auto Miniaturen!
Welkom terug!
Heb op de vorige pagina al een extra pic gevonden maar ik neem an dat je ons niet alleen deze teaser geeft maar het model verwend met een volledige shoot
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
De MC12 is een waanzinnige wagen dus ik kan me goed voorstellen dat je er fan van bent.
Heb hem vorig jaar op het circuit van Zandvoort gezien, machtige machine!
Vandaag even kort de tijd genomen om alles eens een keertje bij mekaar te zetten (binnenkort betere foto's). Ik kon het overigens niet laten om weer iets nieuws op 1:18 te bestellen, slechts een klein verschil met een model dat ik recent kocht.
rsh_scuderia schreef:Fijn hoor
En dan komen de 1:18 Autoarts er wellicht ook nog bij?
Die staan niet bovenaan mijn verlanglijstje, maar ik zou liegen als ik zei dat ik ze niet aanschaf in de toekomst. Momenteel is er, zoals gezegd, een 1:18 onderweg met een minuscuul verschil in uitzicht met een recente aankoop.