Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tim1803 schreef:Hotel wat ik heb ligt 26km van le mans af.
Het gaat me voornamelijk over de route erna toe.
Waar moet/kan ik rekening mee houden.
Of je fiets achterin past
Vrijdag zal het nog wel meevallen omdat het downtown te doen is, maar vanaf Zaterdagmorgen is de doorgaande weg D338 (Lees: Mulsanne straight) afgesloten en wordt het aansluiten bij de overige wegen.
Vrijdag zal het nog wel meevallen omdat het downtown te doen is, maar vanaf Zaterdagmorgen is de doorgaande weg D338 (Lees: Mulsanne straight) afgesloten en wordt het aansluiten bij de overige wegen.
Danke voor de informatie.
Hoe zit het met tol geld?
Gr tim
Ongeveer EUR 40,00 enkele reis, in etappes te betalen met credit card of cash. Fransen accepeteren zelfs cheques als je die nog hebt
Deze vertrek morgen richting Le Mans. Wij doen het rustig aan en rijden in drie dagen naar Le Mans. Onderweg 2 campings geboekt en arriveren de 8ste op het circuit
Wij hebben een standplaats op Blue Nord
Gr tim
De A1 (Lille-Parijs) kost je met een gewone auto ongeveer 16 euri's en is meestal het beste om te rijden, de A10/A11 (Parijs-Le Mans) kost je ongeveer 18 euri's maar kan vermeden worden door over de A28 te rijden is dus binnendoor en een goeie 30 minute langer.
Wij vertrekken donderdagochtend en rijden via Rouen naar Le Mans.
Onderweg nog even wat boodschappen scoren bij een echte Franse mega supermarkt.
Ik verwacht dat wij om een uur of 5 smiddags op camping Beausejour arriveren
Weer een bijzonder mooie en spannende 24 uur van Le Mans gezien. Blijft toch de race der races.
Van te voren niet verwacht dat Audi zou winnen. 3 auto's inzetten blijkt toch de meeste kansen te geven op een overwinning.
Schitterende strijd ook in de GT Pro klasse tussen Ferrari, Aston Martin en Corvette. Ferrari gewonnen obv betrouwbaarheid. De 458 miste wat rechtelijn snelheid.
Dus ik kan ook weer een Ferrari klasse winnaar aan de verzameling toevoegen.
Uiteraard waren ook MAF's grootste helden weer op Le Mans te vinden. En zijn zij niet de minste eea te delen. Weertje was heerlijk en bij thuiskomst problemen met de selectie qua foto's. Dit jaar zijn er gewoon teveel die te goed zijn van wagens die te gaaf zijn. Voorprogrammaaaatje:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Hou je volgend jaar wel je knar dicht op de terugweg? Zat ghodsamme door mijn halve luisterboekje heen te lhullen.
Paris Saint Gemain zondagavond om 22:00 was ook spectaculair. #brakkemaandag
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.