@Nelis, dat is zeker waar misschien een leuk side-hobby voor je om je te gaan verdiepen in de 1/64 Hotwheels Muscle's haha neemt 0,0 ruimte in beslag
Ik heb vandaag een bijzondere update!
van een HotWheels - Camaro Convertible Concept uit 2007, het is een 'baggie' model, deze zitten in plasitc zakjes waarvan je niet kunt zien wat er in zit, en toen ik hem eruit haalde zag ik iets vreemds zie onderstaande foto:
Als je goed kijkt zie je dat de witte lijnen op de kofferdeksel en de motorkap iets zwarts in zich hebben alsof ze met een zwarte viltstift zijn ingekleurd en weer zijn afgewassen waardoor er wat overblijfselen zijn blijven zitten. Maar hij kwam zo uit zijn verpakking. Na wat te hebben gezocht op het internet blijkt het hier om een zogenaamde 'error' te gaan, een model van HotWheels, dat niet goed gemonteerd is en toch tussen alle andere verkoopbare modellen is gekomen. En het blijkt dat ze best gewild zijn omdat het dan altijd om een one-ff gaat. Dus ik ben blij, wil wel zeggen dat ik weer opzoek moet naar een 'goede' versie zonder het 'error' gehalte van dit model, bovendien een ander leuk weetje, het is een mengsel van onderstaande modellen.
Neem deze Bordeaux Metallic Rode Camaro

En neem deze Candy Orange Metallic Camaro

En je krijgt dit:
De 'error' versie van de Camaro, in de kleur: Dark Orange

En hier de rest van de Concept Camaro Convertible's die ik al had:

Nu opzoek naar dus die normale uitgave