Na een hele tijd al niets meer aan het verzamelen van modelauto's te hebben gedaan

, heb ik nu in Italie waar ik rustig kon nadenken met het slechte weer besloten om weer modelauto's te gaan verzamelen. Mijn huidige collectie op 2 auto's na ga ik in de dozen stoppen en op zolder leggen en ga mijn vitrinekast helemaal opnieuw indelen met maar een doel.
Dat niet alleen want ik wil ook meer actiever worden op het forum. Nu loop ik wel full-time 6 dagen per week tot 31 oktober stage van school, maar ik ga natuurlijk mijn best doen om zoveel mogelijk online te zijn
Nu eventjes terugkomend op het verzamelen van modelauto's. Sinds kinds af aan was ik altijd al gepassioneerd van Maserati, maar heb daar nooit wat serieus mee gedaan. Nu heb ik besloten om alleen maar 1/18 Maserati's te gaan verzamelen. Jullie gaan vooral modellen van TopMarques zien, waarvan meerendeel de nieuwe modellen van Maserati. Ook mijn vitrinekast/dressoir waar de nieuwe collectie in komt te staan ga ik een exclusievere/moderne uitstraling geven.
Op moment zit ik nog in Italie met slecht weer

, maar zodra ik thuis zullen jullie snel een update van mij zien van het doel voor de komende jaren. Zal thuis ook mijn profiel aanpassen in de sfeer van Maserati wat ik met mijn huidige profiel niet kan maken
Maserati, Excellence Through Passion