@Koen: De webshop was er al, maar der verzendkosten zijn inderdaad het probleem bij aanschaf van slechts een enkel model.
De pre-orders blijf ik gewoon doen, al heb ik het momenteel erg druk en nog steeds geen tijd gehad om even jullie bestellingen te verwerken
@aficionado: Het is altijd een kwestie van twee schroeven. De rest zit alleen meestal vast met lijmpistool plastic "lijm", zodat je niet in het interieur komt. Soms zit het interieur vast aan de bodemplaat en ben je er dus wel gelijk. Het dashboard is meestal gedeeltelijk eronder gemonteerd en zit vast met dezelfde "lijm". De deurpanelen e.d. zitten dan weer met ander soort lijmen aan de body geplakt. Die zou ik laten zitten. Als het vast zit en je moet het losbreken, dan zegt de boel gelijk krak.
Losse onderdelen van buiten zitten vaak vast met bisonkit achtig materiaal, maar ook seconde lijmen worden gebruikt voor nummerplaten en niet doorzichtige delen. Het lastige hieraan is vooral dat je het niet van achter eruit kan duwen/los kan maken. Oppassen dus met demontage, zodat er geen schade aan de onderdelen ontstaat.