Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Blijft een super mooie auto, die MG. British Racing Green doet het altijd goed op een Engelse sportwagen en ook de zwarte velgen en de subtiele aanpassingen zoals het lipje onder de voorbumper staan hem goed. Daarbij vind ik het algehele design van de TF erg geslaagd. Kortom, het totaalplaatje klopt gewoon. Lekker sportief en toch niet overdreven!
Een boel objecten op schaal verder maar hier niet al te veel info of foto's. Excuses, maar de tijd vliegt als je het naar je zin hebt en met werk enzo....
Alweer even aanwezig en wilde jullie haar niet onthouden (ook al zijn het telefoon foto's) wat een schoonheid
En natuurlijk voorzien van witte zij knippers staat hij in de mooie vitrine bak:
Wat mij betreft de laatste begeerlijke 911. De generaties daarna hebben mij teveel last van die typisch Duitsche edelkitsch invloeden van de laatste jaren.
Heerlijk kanon !
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -