Curb, Polomeneertje, Autofan en mein Deutsche Freund tegen het lijf gelopen. Polomeneertje was zelf al tot de conclusie gekomen dat een lekker wief waarschijnlijk veel beter verkoopt.

Als je die gekocht heb bij een gozer met een fluor groen shirtje heb ik nu een gezicht bij de naam Samexit schreef:die nascar heb ik ook vast gehad en terug gezet gehad ....
ik heb de volgende, allemaal 1/43 Mninichamps:
Dodge Viper GTS-R #57 - LM 2000 hezemans; hart;hugenholtz
model1op43 schreef:"Als de prijs maar laag genoeg wordt kopen mensen dingen die ze anders nooit zouden kopen."
hmm, nu je het zegt ... je stond in de gang (niet achter het kraam) ...Markopolo schreef:Als je die gekocht heb bij een gozer met een fluor groen shirtje heb ik nu een gezicht bij de naam Samexit schreef:die nascar heb ik ook vast gehad en terug gezet gehad ....
ik heb de volgende, allemaal 1/43 Mninichamps:
Dodge Viper GTS-R #57 - LM 2000 hezemans; hart;hugenholtz![]()
![]()
Alleen al die gasten die uren voor de tent staan te mauwen en vervolgens niks kopen......... Volgende keer zal ik er een statafel neerzetten![]()
NetForce84 schreef:In tegenstelling tot wat ik normaal van plan was ben ik niet naar de NAMAC geweest.
De beurs is wel tof en leuk maar voor mij (en mijn verzameling) niet echt interessant.
Zo te zien (en te lezen) zijn er toch heel wat maffers naar de beurs geweest.
Hopelijk hebben jullie genoten van jullie dag.
Ik heb echter wel het weekend van 22 november een hotelletje geboekt in Aachen en ga naar de Danhausen Swap Meet en ga ook het Minichamps museum bezoeken dat speciaal dat weekend open is.
Ben er zeker van dat ik daar wel enkele modellen ga scoren