Ben benieuwd naar het meer visuele resultaat, als non-IT'er.
Maak je zelf de database aan of haal je deze elders?ge-flopt schreef:Dat bugje had ik inderdaad gezien.
Die wordt ook plat geslagen.
Het visuelere gedeelte staat op de planning, maar eerst wil ik even alles functioneel werkend hebben.
Klopt. Alles zit in 1 database in aparte tabellen. En 1 "hoofd" tabe;l: model, daar klik je alles aan elkaar.exit schreef:dus praktisch gezien gaat het dan als volgt?
je wilt een model toevoegen.
je kiest de driver uit de lijst (driver1, 2, 3, ....)
je kiest de wagen
je kiest ...
...
al de gegevens zitten in een aparte database dan? (db_drivers, db_engine, ...)
en die gegevens worden dan in een nieuwe database gekoppeld aan elkaar? (db_verzameling)
Je bedoelt met null waarde een soort standaard waarde als je bv gewone auto's spaart waar geen coureur in zit, of je niet geinterreseerd bent om wat voor motor er in zit. Heb ik inderdaad wel over nagedacht, maar ik heb het (nog) niet geimplementeerd.Autofan schreef:Ik heb eens snel zitten kijken, maar met het model zoals jij het gemaakt hebt denk ik dat het voor veel verzamelaars niet gaat werken. Of wil je in iedere dimensie een soort null-regel toevoegen waar je naar kan linken? Tevens mis ik ergens de schaal om in te voeren, daar lang niet iedereen zich strikt beperkt tot 1 schaal.