Tijdje geleden hier. Ben een flinke tijd niet bepaald actief geweest in de modelauto's, ik had een 1:1 gekocht en heb daar de meeste tijd en geld ingestoken.
Heb in de tussentijd ook eigenlijk geen modelauto's gekocht. Ben paar keer wat aan het klooien geweest met een modelauto, maar stelde niet veel voor.
Las wel regelmatig hier mee met bouwprojecten.
Nu het project waar ik aan begonnen ben.
Ik rij een '86 Volkswagen Golf 2, waar inmiddels het nodige aan versleuteld is. Auto is verlaagd, liggen 16" Borbet A velgen onder (7,5J en 9J), ik heb een US bumper gemaakt, zitten sidemarkerlights op van een US, GTI achterlichten, open-air, en nog een heleboel. Ik ben nog bezig met een Westmoreland (Westy) front aan het maken, en er ligt nog een Hella spoiler klaar om gemonteerd te worden.
Ik wil dit model in 1:18 nabouwen, omdat het gewoon heel leuk is om een model van je 1:1 te hebben staan

Hier mag dus flink wat aan verbouwd worden.
Hierbij foto's van de echte auto, er zit inmiddels een ander interieur in

Ik heb met schade een Madison uitvoering te pakken gekregen van de Norev Golf 2. Achterbumper was afgebroken en spiegel was compleet lam (is een bekend probleem bij de Norev MK2).
Deze ligt inmiddels uit elkaar, heb Borbet A velgen besteld, en interieurflocken (wil het gaan proberen!). Daarnaast moet ik waarschijnlijk nog wel wat spul halen als verf, clear verf en styreen strips etc.
Dit is het model:

En vanmiddag even de wielophanging en de wielkassen bewerkt zodat de velgen een beetje gaan passen

Al met al zal het een flink project worden, en zal er dus nog wel ff mee bezig zijn..
Ga jullie op de hoogte houden!
Reacties zijn welkom!
Pieter