Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Een heel erg fraai rijtje.
Voor mij is de 458 wellicht het fijnste middenmotor V8 model sinds de F40.
Hotwheels heeft op het einde een paar prachtige modellen gefabriceerd. Heerlijke rijtje heb je zo
rsh_scuderia schreef:Een heel erg fraai rijtje.
Voor mij is de 458 wellicht het fijnste middenmotor V8 model sinds de F40.
Hotwheels heeft op het einde een paar prachtige modellen gefabriceerd. Heerlijke rijtje heb je zo
Dat is een aller aardigst rijtje mag ik wel zeggen.
Ik ken veel families die een stuk lelijker zijn !!
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Ik denk dat deze 458 later zeer hoog geapprecieerd zal worden zoals nu het geval is met de F355...
Een fraaie design & die V8 zijn troeven die veel liefhebbers aanspreken.
OTF'er schreef:Ik denk dat deze 458 later zeer hoog geapprecieerd zal worden zoals nu het geval is met de F355...
Een fraaie design & die V8 zijn troeven die veel liefhebbers aanspreken.
Ja dit gaat een echte klassieker worden, als er tenminste niet al te veel van worden geproduceerd
Er staan bij mij twee heerlijke klassieke BBR's in bestelling. Verwachte levering zal zijn in mei/juni. Dan uiteraard de foto's
Een van de twee is de 500 Superfast uit 1964 met z'n elegante vloeiende lijnen.
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op za 07 mar 2015 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.