Wat vind je niet helemaal geslaagd?Ricardo schreef:Die passen helemaal in mijn straatje. Moet wel zeggen dat ze niet allemaal helemaal geslaagd zijn. Maar zeker mooie aanwinsten!
Buttonfreak: Juli 2025 (P307)
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Re: Buttonfreak: Kyosho - 19-03-2015 (P236)
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Flying Spur kan mij niet helemaal overtuigen. Verhouding van de koplampen klopt niet helemaal denk ik. Kan ook zijn dat ik er vreemd tegenaan kijk. De R-type is helemaal top gelukt net als de Arnagebuttonfreak schreef:Wat vind je niet helemaal geslaagd?Ricardo schreef:Die passen helemaal in mijn straatje. Moet wel zeggen dat ze niet allemaal helemaal geslaagd zijn. Maar zeker mooie aanwinsten!

- buttonfreak
- Contacteer:
Bedankt voor die feedback. Ik ben wel blij dat ik deze serie van Kyosho heb, maar heb er een dubbel gevoel over, dat ik helaas de laatste tijd meer heb met Kyosho. Ik vind hier bijvoorbeeld het zo jammer dat men een zo weinig variatie in kleur had. Iets wat men recentelijk ook doet is voornamelijk moderne auto's kiezen, waar men in het verleden juist zo'n leuke mix van oud en nieuw had. De oudste hier is van de jaren '80, terwijl in voorgaande series van andere merken door Kyosho ook wagens uit de jaren '60 en '70 werd gekozen.
Toe maar weer.......een hele kudde toerende bandlies! !
Ze hebben altijd zo'n lekker elitair uiterlijk.
Greetz Richard
Ze hebben altijd zo'n lekker elitair uiterlijk.
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- buttonfreak
- Contacteer:
Re: Buttonfreak: Brits - 24-03-2015 (P237)

Welly: Jaguar XJ
We blijven in Britse sferen, na de Kyosho Bentleys. En ook in het luxe segment. Ik heb een band met deze auto, dus ik kon de miniatuurversie niet laten liggen.
Re: Buttonfreak: Brits - 24-03-2015 (P237)
Nice Jag!
Greetz Richard
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- buttonfreak
- Contacteer:
Re: Buttonfreak: Hot Wheels & Tour de France - 27-03-2015 (P

Hot Wheels: The Jetsons Space Car

Hot Wheels: "The Homer"

Hot Wheels: McLaren P1

Norev: Peugeot 508

Norev: Renault Megane Grand Tour (2009)

Norev: Citroën 2CV

Norev: Volkswagen Eos

Norev: "Yamaha FJR 1300"
Ik vind het een top update! het pronkstuk toch wel het jeugd sentiment van the Jetsons
Greetz Richard

Greetz Richard
- buttonfreak
- Contacteer:
Nog mooier was als ze die wieltjes fraaier hadden weggewerkt. De echte heeft geen wielen.
Er is een Hot Wheels lijn genaamd: Retro Entertainment, deze heeft ook The Jetsons Capsule Car in het assortiment, en die versie is exact als die uit de series dus heeft ie GEEN wieltjes, wellicht iets om naar te zoeken 
http://www.southtexasdiecast.com/hwguid ... lecar.html

Autotjezz
Volledige eens. Hadden ze op kunnen lossen met die kleine schijfjes aan den onderkant lijkt me.....buttonfreak schreef:Nog mooier was als ze die wieltjes fraaier hadden weggewerkt. De echte heeft geen wielen.
- buttonfreak
- Contacteer:
Dat dusSmokey schreef:Volledige eens. Hadden ze op kunnen lossen met die kleine schijfjes aan den onderkant lijkt me.....buttonfreak schreef:Nog mooier was als ze die wieltjes fraaier hadden weggewerkt. De echte heeft geen wielen.

- buttonfreak
- Contacteer:
Klopt, had ik het eerder geweten had ik deze laten liggen. Bedankt voor de tip!ronde3 schreef:Er is een Hot Wheels lijn genaamd: Retro Entertainment, deze heeft ook The Jetsons Capsule Car in het assortiment, en die versie is exact als die uit de series dus heeft ie GEEN wieltjes, wellicht iets om naar te zoeken
- buttonfreak
- Contacteer:
Re: Buttonfreak: Dakar - 01-04-2015 (P237)

Diamond Label: DAF CF 75
Een cadeautje van een collega!
http://www.dakar.com/dakar/2015/us/rider/543.html
De Retro Entertainment lijn is zoiezo een erg mooie, en al zijn ze wat duurder ze zijn het zeker waard veel gedetaileerder en breder assortiment, bovendien weet ik niet of je alle variaties verzameld? Maar van de mainlines zijn er zoiezo al 2 Capsule Cars, 1 is van de Tooned serie en de ander van de Tooned II, verschil zit em in die velgenbuttonfreak schreef:Klopt, had ik het eerder geweten had ik deze laten liggen. Bedankt voor de tip!ronde3 schreef:Er is een Hot Wheels lijn genaamd: Retro Entertainment, deze heeft ook The Jetsons Capsule Car in het assortiment, en die versie is exact als die uit de series dus heeft ie GEEN wieltjes, wellicht iets om naar te zoeken

Autotjezz