Maurice, Porsche 1/12
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: Maurice, Porsche 1/12
Fijn duo, zeker in deze grote indrukwekkend om ze bij elkaar te zien. 

Haha bedankt mensen.
Ik vond de kleur stelling van deze 2 auto`s bij mekaar mooier dan de andere kleuren van deze 2 modellen.
Je hebt de 993 in bordeaux Rood met creme interieur en silver met blauw interieur en de 964 heb je dan darkblue wit interieur en dan in rood met zwart interieur

Je hebt de 993 in bordeaux Rood met creme interieur en silver met blauw interieur en de 964 heb je dan darkblue wit interieur en dan in rood met zwart interieur

Toys For Big Boys
- MitsuGalant
Super modellen, die Targa is geweldig.
Ik denk mijn favoriete versie van de huidige 911, wat een gaaf ding is dat.
Ik denk mijn favoriete versie van de huidige 911, wat een gaaf ding is dat.
Van dat model zijn er nog zat te koop van ook in Nederland dat verbaast mij het meeste van de rijkspolitie targa terwijl het best oude modellen zijn.
Er komt misschien nog een Cabrio ook 

Toys For Big Boys
Eigenlijk wel slim, 1:12 collectie. Gaat niet zo hard maar bij de eerste 2 wagens had je direct al een grote collectie.
toffe update weer.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Schumi28 schreef:Wel een erg mooi model, maar die scheur doet wel een beetje pijn![]()
Denk dat de fabrikant niet de schade kan vergoeden, maar de winkel waar je hem gekocht hebt, zou je geld moeten teruggeven, want een schaalmodel moet wel even een tandje langer meegaan dan 4 maanden. Lastige is wel dat je met een Duitse winkelier te maken hebt, maakt de communicatie en hardheid wat lastiger.
Je hebt gelijk wordt nog moeilijker dan ik dag.
Dear Mr Rosbergen,
Thank you for contacting us. However, I am sorry to inform that due to the fact that you have purchased the model from a third party, you will have to contact them directly in order to obtain the spare part that you need. As is indicated in our after-sales policy :
If you bought your model through a retail store, eBay or any other seller other than the GT Spirit Club or Online Store, please contact the seller directly.
The retailer in question will have to contact us directly in order for us to be able to open a file for them, and send out the part.
Volgende keer via hun winkel kopen denk ook goedkoper maar wel beter geen omweg en ongein. Stuur wel email naar Modellbau-Klar waar die vandaan komt iemand ervaring met deze winkel dan alleen ik?.
Toys For Big Boys
- Mr. Dj M.
Geen ervaring daar, maar komt vast goed. Kost die winkel dan ook geen geld, alleen tijd....
Jouw 964 Turbo vind ik overigen zelf beter passen bij de zilveren 993, dan bij het bordeaux rood maar smaken verschillen natuurlijk. Zelf ook wel eens gekeken naar een exemplaar van de 964, maar in het donker blauw zijn ze moeilijk vindbaar of echt meer dan de hoofdprijs.
Jouw 964 Turbo vind ik overigen zelf beter passen bij de zilveren 993, dan bij het bordeaux rood maar smaken verschillen natuurlijk. Zelf ook wel eens gekeken naar een exemplaar van de 964, maar in het donker blauw zijn ze moeilijk vindbaar of echt meer dan de hoofdprijs.
Mr. Dj M. schreef:Geen ervaring daar, maar komt vast goed. Kost die winkel dan ook geen geld, alleen tijd....
Ja dat klopt in beide opzichten

okay blij toe ik ben zowiezo wel bereid te betalen ik wil hem gewoon in perfecte staat hebben zolang het niet te veel kost...Kost die winkel dan ook geen geld, alleen tijd....
Toys For Big Boys
St. Paul schreef:Eigenlijk wel slim, 1:12 collectie. Gaat niet zo hard maar bij de eerste 2 wagens had je direct al een grote collectie.toffe update weer.
Bedankt St. Paul

Toys For Big Boys
Gisteren een nieuw model binnen gekregen van uit Duitsland. Zo ver zijn er nog maar 2 te koop in Europa maar die waren naar mijn idee een beetje te duur
Het model komt van (Peter Nasshan) model winkel uit Duitsland goede service overigens. Perfecte modellen zeker deze 1/12 als nieuw alles zat er bij. Doos was maar 1x open gegaan naar mijn idee voor wat foto`s voor de verkoop. Hier wat foto`s

En zo staan ze nu in de kast Porsche Parking Only

Het model komt van (Peter Nasshan) model winkel uit Duitsland goede service overigens. Perfecte modellen zeker deze 1/12 als nieuw alles zat er bij. Doos was maar 1x open gegaan naar mijn idee voor wat foto`s voor de verkoop. Hier wat foto`s

Toys For Big Boys
Mijn album is een simpele schijtwebsite, altijd gezeur. Maar daar staat tegenover dat hij zo simpel van opzet is dat je in 2 seconde ook alles der afgejat krijgt.Maurice schreef:Gisteren een nieuw model binnen gekregen van uit Duitsland. Zo ver zijn er nog maar 2 te koop in Europa maar die waren naar mijn idee een beetje te duur![]()

haha weer wat geleerd maar wat ik fout gedaan hebt geen idee. Bedankt Paul voor het recht zettenMijn album is een simpele schijtwebsite, altijd gezeur. Maar daar staat tegenover dat hij zo simpel van opzet is dat je in 2 seconde ook alles der afgejat krijgt.

Toys For Big Boys
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Saint de redder in nood
Indrukwekkend model met toch wel heel gave details

Dat zijn de Premium ClassiXXs modellen zeker alleen vanwege het feit dat alles open kan. Nog wel, de toekomst modellen worden allemaal ResineRicardo schreef:Saint de redder in nood![]()

Ik ben zeer tevreden met dit model

Toys For Big Boys
Ik heb nog nooit ingelogd op die site maar zie bij de mensen die het gebruiken zo vaak bandbreedte problemen etc. Ik denk dat je de verkeerde URL gelinked hebt. Enige wat ik heb gedaan is jouw URL apart geopend en in de bron gekeken. Die is bij mijnalbum maar 5 regels groot dus dan heb je de directe URL naar de foto zo te pakken.Maurice schreef:
haha weer wat geleerd maar wat ik fout gedaan hebt geen idee. Bedankt Paul voor het recht zetten![]()

Gave update. Die grote modellen gaat een stuk minder snel maar zijn wel enorm gaaf.