Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
En omdat het kan, gewoon nog een update die ik niet voor mogelijk had gehouden, toen de One-77 werd getoond door AA vond ik de zwarte er geweldig uit zien maar aangezien ik jaren geleden gekozen had om nog maar een paar merken te verzamelen besloten om hem niet aan te schaffen. Maar ja, in tijden van weinig nieuws ga je toch op zoek en na de Venom nu ook met de One-77 overstag gegaan
Nog wat nieuwe foto's gemaakt van mijn nieuwste aanwinst, de One-77. Mooi om de verschillen tussen de verschillende merken te zien bij hun "supercars", de Aston is elegant, stijlvol
Wat een brute bak die aston. Maar bedriegen mijn ogen mij of zie ik gewoon heel veel merken er in terug.
O.a De achterkant van de porsche. En het interieur van de veyron ?
Sinds de onthulling van de Veyron Centenaire was ik er een fan van, goed nieuws toen autoart aankondigde hem te gaan maken. Alleen vorig jaar een Pur Sang gehad maar daar was ik niet zo van onder de indruk, de foto's van Autoart van de Centenaire gaven me ook niet het geweldige gevoel. Dus vandaag maar eens een de tijd genomen om het model in het echt te aanschouwen en toen bleek dat het wel degelijk een geweldig model is. In mijn ogen mooier dan de Pur Sang, maar dat is peroonlijk.
Volledig blauw blijft toch het mooist voor mij, zeker naast de EB110 in het blauw. Foto's blijven heerlijk.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.