Nieuw in de hobby!
Re: Nieuw in de hobby!
Bedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties! Op verzoek dus nog wat extra foto's gemaakt van de auto's.
Tevens heb ik 2 zwarte schoens dozen tijdelijk onder de 1:18 modellen gezet zodat deze niet meer zo verstopt staan achter de kleintjes
Enjoy!

Tevens heb ik 2 zwarte schoens dozen tijdelijk onder de 1:18 modellen gezet zodat deze niet meer zo verstopt staan achter de kleintjes

Enjoy!

Mooi begin 
Binnenkort zal je een keuze mogen maken 1.43 of 1.18

Binnenkort zal je een keuze mogen maken 1.43 of 1.18

Mooie verzameling al
Doe vooral zo voort
Doe vooral zo voort
-
- Schaal: 1:18
zeeeer goede start!!!
Lekkere lambo
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- NetForce84
- Moderator
Dit is inderdaad een geen slecht begin

van hieruit ook welkom op het forum
mooie collectie start

mooie collectie start

- Dutch F1 fan
Welkom op dit forum Ruben.
Jij heb al een mooie collectie opgestart met een paar puike wagens, top!
Jij heb al een mooie collectie opgestart met een paar puike wagens, top!

-
- Moderator
Lekkere racerts!
Zeker de wat oudere DTM-modellen vind ik erg fijn. Ga je ook de Alfa's er nog bij verzamelen?
Zeker de wat oudere DTM-modellen vind ik erg fijn. Ga je ook de Alfa's er nog bij verzamelen?
Thanks alle voor de toffe reacties!! Ondertussen heb ik hier uit de buurt een leuk vitrinekastje weten uit te halen om de auto's voorlopig in te zetten. Naarmate ik er meer ga kopen zal ik ze uit de doosjes gaan halen, maar voorlopig past het nog netjes zo. Tevens ben ik wel van plan nog een zelfde vitrinekastje erbij te zoeken en ernaast te hangen en deze waarschijnlijk volledig met 1:18 modellen te gaan vullen. Wie weet :p
Hier hoe het er momenteel uitziet, heb nog een paar leuke Motors gevonden van vroeger, een oude Jaguar E-type en een oude Aston Martin DB5, nog twee verchroomde auto's; Jaguar E-Type en een Bugatti Coupé Atlantic, en op zolder nog twee 1:24 Bburago's ; Porsche GT3 en een Lamborghini Reventón.
@scuderia, ik heb inderdaad ook een paar leuke oude Alfa's gezien laatst voor interesante prijzen Voornamelijk de bordeaurode modellen.
Voor kerst zullen er van mijn ouders en vriendin zo goed als zeker cadeaubonnen aankomen van ArmandModelcars dus dan kan ik me weer eventjes rustig houden

Hier hoe het er momenteel uitziet, heb nog een paar leuke Motors gevonden van vroeger, een oude Jaguar E-type en een oude Aston Martin DB5, nog twee verchroomde auto's; Jaguar E-Type en een Bugatti Coupé Atlantic, en op zolder nog twee 1:24 Bburago's ; Porsche GT3 en een Lamborghini Reventón.
@scuderia, ik heb inderdaad ook een paar leuke oude Alfa's gezien laatst voor interesante prijzen Voornamelijk de bordeaurode modellen.
Voor kerst zullen er van mijn ouders en vriendin zo goed als zeker cadeaubonnen aankomen van ArmandModelcars dus dan kan ik me weer eventjes rustig houden

-
ola leuke vitrine!!!
goe bezig!!!
goe bezig!!!