Niks gehad in die trant subarufreak....subarufreak schreef:nog mensen die mail hebben gehad dat er een fout is gebeurd met de bestellingen en niet alle bestellingen door gegaan zijn?
ze vragen om nog eens te bestellen... of zou dit een hoax zijn?
Ottomobile 1:18 straat discussie topic
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic
- subarufreak
- Contacteer:
Chèr(e)s membres du Club OttOmobile,
Nous avons le plaisir de vous annoncer le début des livraisons des modèles de Décembre dès ce mardi matin, alors encore un peu de patience ! La Renault RS01 et toutes les autres seront bientôt sous le sapin.
Beaucoup d'entre-vous nous ont fait part du fait que nos e-mails n'arrivent pas toujours. C'est pour cela que nous renvoyons le bulletin de réservation pour les modèles de Janvier et Février 2016. On s'excuse pour ceux qui l'ont déjà reçu, mais malgré les prouesses d'internet, cela reste toujours aussi capricieux qu'un vieux carburateur mal réglé.
Et puis pour les curieux, vous pourrez retrouver plus de 1400 photos du concours sur le mini-site dédié : otto-models.com/galerie.
Passez de bonne fêtes !
A bientôt,
L'équipe du Club OttOmobile.
Nous avons le plaisir de vous annoncer le début des livraisons des modèles de Décembre dès ce mardi matin, alors encore un peu de patience ! La Renault RS01 et toutes les autres seront bientôt sous le sapin.
Beaucoup d'entre-vous nous ont fait part du fait que nos e-mails n'arrivent pas toujours. C'est pour cela que nous renvoyons le bulletin de réservation pour les modèles de Janvier et Février 2016. On s'excuse pour ceux qui l'ont déjà reçu, mais malgré les prouesses d'internet, cela reste toujours aussi capricieux qu'un vieux carburateur mal réglé.
Et puis pour les curieux, vous pourrez retrouver plus de 1400 photos du concours sur le mini-site dédié : otto-models.com/galerie.
Passez de bonne fêtes !
A bientôt,
L'équipe du Club OttOmobile.

- Mr. Dj M.
Vertaling, Google Translate:
Wat ik wel vreemd vind is dat hij alleen Franstalig is. Dat is nooit meer de laatste maanden/jaren.....
Kortom, bestel gewoon via de club website. Dat doe ik altijd en ik heb natuurlijk voor komende maanden al besteld, grote kans dat ik deze mail daarom niet heb gehad.Geachte (s) Club leden OttOmobile,
We zijn blij om de start van de leveringen van december modellen ochtend kondigen van dinsdag, nog steeds een beetje geduld! De Renault RS01 en alle anderen zullen binnenkort onder de boom.
Velen van jullie hebben ons verteld dat onze e-mails niet altijd aankomen. Daarom verwijzen we het boekingsformulier voor modellen van januari en februari 2016. Onze excuses voor degenen die reeds hebben ontvangen, maar ondanks het internet dapperheid, het blijft als een grillige oude verkeerd ingesteld carburateur.
Otto-models.com/galerie: en voor de nieuwsgierigen, kunt u meer dan 1400 foto's van de concurrentie op de speciale mini-site te vinden.
Hebben een goede vakantie!
Binnenkort
Het team Club OttOmobile
Wat ik wel vreemd vind is dat hij alleen Franstalig is. Dat is nooit meer de laatste maanden/jaren.....
- subarufreak
- Contacteer:
idd
had ook dat gevoel...
nu ja, hopend dat de skyline toch zal arriveren laat ik het maar zo
had ook dat gevoel...
nu ja, hopend dat de skyline toch zal arriveren laat ik het maar zo

- Mr. Dj M.
Nu ook een engelstalig bericht gehad met de pre-order formulieren. Zo te lezen heeft het niks te maken met het wel of niet doorkomen van bestellingen

Dear Club members,
Father Christmas is coming early this year! We are pleased to announce that the deliveries for our December models began on Tuesday, the 15th of December. The very popular Renault RS01 will be with you shortly!
Many customers have contacted us because they have not received our order forms… We will send them again today. Sorry for the trouble, and do not forget to order January and February new models!
By the way! You can find more than 1000 pictures of the competition on the dedicated website: otto-models.com/galerie.
The Club Ottomobile Team.
- Mr. Dj M.
Otto december is binnen. Zal komend weekend alles klaar maken voor verzending, zodat iedereen zijn model(len) heeft voor het einde van het jaar 

- subarufreak
- Contacteer:
vanmorgen mijn kadett uitgehaald.
dit is het eerste model waarvan ik echt ontgoocheld ben.
het zwart is niet mooi geschilderd en veel op het witte deel geschilderd ook.
dak en motorkap zitten vol krassen...
dit is het eerste model waarvan ik echt ontgoocheld ben.
het zwart is niet mooi geschilderd en veel op het witte deel geschilderd ook.
dak en motorkap zitten vol krassen...

- Mr. Dj M.
Dat is wel heel erg slecht, die had niet door de controle mogen komen! niet netjes geschilderd komt helaas vaker voor, daar stop ik dan zelf nog wel vaak aandacht in en dan is het daarna opgelost. Krassen e.d. hoef je echter niet te accepteren lijkt mij. Gewoon foto's maken en om een nieuwe vragensubarufreak schreef:dak en motorkap zitten vol krassen...

- subarufreak
- Contacteer:
nadeel is dat je hem dan weer moet terug sturen ook en dan kost het me ook al weer meer geld...

- Mr. Dj M.
Je krijgt tegenwoordig retour formulieren 

- togicollector
Geweldige aankondiging van Otto: de Citroën M35, voor het eerste kwartaal. Ik heb een paar keer Otto gevraagd om een M35 maar steeds was de boodschap dat die niet kwam. En nu komt ie toch ineens. Heel blij mee en zet mij maar vast op de lijst Martin!
Koen

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr. Dj M.
Ja een goede keus van Otto

- togicollector
Ik zie overal al de CX, is hij voor ons ook al in zicht?
Kan niet wachten...
Koen

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr. Dj M.
Yes, ze zijn er!
Ga de boel klaar maken voor verzending, voor degene die de pakketten niet met de volgende maand wilden combineren of alleen voor januari hadden besteld
Ga de boel klaar maken voor verzending, voor degene die de pakketten niet met de volgende maand wilden combineren of alleen voor januari hadden besteld