Rood met een wit dakFerrarifan schreef:Welke kleur had Christine ook al weer, was het geen wit

Gave aanwinst

Rood met een wit dakFerrarifan schreef:Welke kleur had Christine ook al weer, was het geen wit
Dank voor de info, maar ben ik nou gek of is dit een heel ander model. Ik ben geen kenner van Amerikaanse klassiekers, maar ik zie welRicardo schreef:Rood met een wit dakFerrarifan schreef:Welke kleur had Christine ook al weer, was het geen wit
Gave aanwinst
Ik ga voor een '69er, of nog beter: een '68 front met een '69 achterkant...!Svenson1983 schreef:Niet mijn meest favoriete kleur voor de Charger, maar toch weer 'n fraaie aanwinst.
De Dodge Chargers van '68 vind ik persoonlijk de mooiste, met die ronde achterlichten.
Dank!Svenson1983 schreef:Ook alvast een gezond & vreugdevol 2016 gewenst, met veel verzamelplezier.
Da's een erg fraai overzicht, met enkele modellen die je ons nog niet had voorgesteld.
Die zwarte Olds is ronduit geweldig. Weliswaar weer één uit 1970, maar in een erg fraaie kleurencombo.
Vreemd dat ik 'm niet terugvind op de site van ACME, of ben ik een beetje kippig?
Die Chevelle springt er voor mij uit. Ik heb de witte (met vinylen dak, 1 of 250) in pre-order staan.
Ik heb er nog geen met zo'n dakje, en in combinatie met dat wit vind ik 't wel erg cool staan.
Grtz