GT Spirit 1:18 straat discussie topic
Re: GT Spirit 1:18 straat discussie topic
Dat is denk ik wel precies wat Jolly bedoeld. UT is al 15 jaar niet meer. En voor omgerekend 40€ kreeg je toen een model wat echt goed was en nu nauwelijks onder doet voor GTspirit. Een UT heb ik nooit iemand met pen zien detailleren. Ik heb ondertussen heel wat GTspirits gezien. Het is, als je kritisch bent, geen merk wat je ongezien kunt kopen. Zoals ik dat met kyosho, MC, AA of UT wel deed, doe. En de slordigheidjes die je moet accepteren maakt dat merken als Bburago, Maisto en Welly ondanks hun grofheid qua prijs/kwaliteit/afwerking serieus een alternatief zijn. Een UT, mits niet in de handen geweest van ons vaste clupje marktplaats/ebayhandelaartjes, hebe ik nog altijd liever dan de huidige bburago/maisto.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Een resin model is meer handwerk dan de diecast modellen, errors zijn dan ook sneller mogelijk. De hele dure resin modellen zullen dan ook vaker worden weggegooid of opnieuw gebouwd bij fouten. Het is denk ik iets wat je voor lief moet nemen. De GtS modellen zijn wat mij betreft een positieve uitzondering en in vrijwel alle gevallen gewoon perfect in elkaar gezet.
Doen ze erg goed wat mij betreft, zeker als je de huidige prijsverschillen met Otto's gaat vergelijken.
Overigens van dichtbij verliest zo'n oude UT het toch echt. Ik heb toch echt maar heel kort moeten nadenken bij het verkopen van m'n 993 UT modellen....
In de toekomst wil ik er nog wel een AA bij, maar voor nu ben ik zeer tevreden met alle modellen uit de 993 serie die GtS ons heeft gebracht
Doen ze erg goed wat mij betreft, zeker als je de huidige prijsverschillen met Otto's gaat vergelijken.
Overigens van dichtbij verliest zo'n oude UT het toch echt. Ik heb toch echt maar heel kort moeten nadenken bij het verkopen van m'n 993 UT modellen....
In de toekomst wil ik er nog wel een AA bij, maar voor nu ben ik zeer tevreden met alle modellen uit de 993 serie die GtS ons heeft gebracht

paar dagjes en dan komt me RWB Porsche binnen

Hier de beloofde fotos

- Mr. Dj M.
Hij is gaaf!
-
- Moderator
Lekker dik model wel. De details bij de achterspoiler zijn aardig gelukt 

- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Heb je de belijning van de RWB kit zelf zwart gemaakt?, want GT Spirit zelf levert een hele rode auto.
Ja dat klopt doe ik altijd zelf om hem wat diepte te geven
Waarom doe je dit eigenlijk?
Ik zie dit bij auto modelbouwers ook veel maar mooier wordt het er vaak niet op.
Kijk eens bij een echte auto, zeker bij een witte, de lijnen die je dan ziet zijn bij lange na niet zo scherp en hard als die nu in je model te zien zijn.
Mocht je in de toekomst je modellen willen verkopen om wat voor reden dan ook, zal dit ook een flink stuk in opbrengst kosten, het model is niet zoals het de febriek verlaten heeft.
Ook als je het model overspuit kan dit gevolgen voor de waarde hebben, tenzij je er een kleine serie van maakt en die genummerd gaat verkopen.
Antonio.
Ik zie dit bij auto modelbouwers ook veel maar mooier wordt het er vaak niet op.
Kijk eens bij een echte auto, zeker bij een witte, de lijnen die je dan ziet zijn bij lange na niet zo scherp en hard als die nu in je model te zien zijn.
Mocht je in de toekomst je modellen willen verkopen om wat voor reden dan ook, zal dit ook een flink stuk in opbrengst kosten, het model is niet zoals het de febriek verlaten heeft.
Ook als je het model overspuit kan dit gevolgen voor de waarde hebben, tenzij je er een kleine serie van maakt en die genummerd gaat verkopen.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
Gisteren de porsche 964 RSR Le Mans binnen gekregen
Ziet er goed uit nette decals
Ziet er goed uit nette decals
- Mr. Dj M.
Ik ook, geslaagd model inderdaad!
Weer mooi spul de komende maanden trouwens:

Weer mooi spul de komende maanden trouwens: