De 250 GTO kent iedereen, deze prototypes op basis van de 250 GT SWB minder...
Fraai model

Ja de tijd dat een beperkt aantal fabrikanten dezelfde paar (beroemde) modellen uitbrengt is geweest (denk aan de 250 GTO, 288 GTO en Testarossa).OTF'er schreef:Dit vind ik leuk, het belichten van minder gekende modellen.
Fraai model
Wat ik tegenwoordig ook goed vind is dat van een model verschillende varianten zijn te krijgen. Niet alleen maar een Testarossa uit 1984, maar ook de late variant uitFerrarifan schreef:Ja de tijd dat een beperkt aantal fabrikanten dezelfde paar (beroemde) modellen uitbrengt is geweest (denk aan de 250 GTO, 288 GTO en Testarossa).OTF'er schreef:Dit vind ik leuk, het belichten van minder gekende modellen.
Fraai model
Tegenwoordig zijn er veel
verschillende fabrikanten welke veel ook minder bekende modellen uitbrengen. Alleen CMC vindt het nodig na Burago, Hotwheels, Kyosho en
BBR nog eens met een 250 GTO aan te komen zetten
De Testarossa van Kyosho staat hier al in de collectie, ik zoek nog de 512 TR en hoop op de F512M...Ferrarifan schreef:Wat ik tegenwoordig ook goed vind is dat van een model verschillende varianten zijn te krijgen. Niet alleen maar een Testarossa uit 1984, maar ook de late variant uitFerrarifan schreef:Ja de tijd dat een beperkt aantal fabrikanten dezelfde paar (beroemde) modellen uitbrengt is geweest (denk aan de 250 GTO, 288 GTO en Testarossa).OTF'er schreef:Dit vind ik leuk, het belichten van minder gekende modellen.
Fraai model
Tegenwoordig zijn er veel
verschillende fabrikanten welke veel ook minder bekende modellen uitbrengen. Alleen CMC vindt het nodig na Burago, Hotwheels, Kyosho en
BBR nog eens met een 250 GTO aan te komen zetten
1990, een 512 TR en een F512M. Je kan tegenwoordig ook in de diepte verzamelen, daar waar je vroeger vooral in de breedte verzamelde.