Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
buttonfreak schreef:Dat setje met de eifeltoren is nieuw voor me... zegt me niks. Uit Atelier Renault?
Ik wist er ook niet van kwam hem tegen op marktplaats bod gedaan en voor ik het wist had ik hem thuis. weet alleen dat deze wordt uitgegeven bij aanschaf nieuwe Kadjar in Frankrijk.
buttonfreak schreef:Dat setje met de eifeltoren is nieuw voor me... zegt me niks. Uit Atelier Renault?
Ik wist er ook niet van kwam hem tegen op marktplaats bod gedaan en voor ik het wist had ik hem thuis. weet alleen dat deze wordt uitgegeven bij aanschaf nieuwe Kadjar in Frankrijk.
Nadat ik terug kwam van mijn werk zag ik dit model onder in de kast liggen!!
hoe het kon gebeuren ik weet het niet. Via Via Via is de foto bij Spark beland waar dit model ook van is.
Over enkele dagen heb ik een nieuwe Renault 21 in de kast staan!!
Vond de manier van handelen van Spark erg netjes.
Spark wil geen bedankjes of geld terug hebben alleen positieve mond op mond reclame erg netjes!!
Op zich kwamen die Supertourisme wagen vaker zo uit de strijd. Mooi dat je een nieuwe krijgt. Enorm gaaf model.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.