Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja daar twijfel ik nu dus al over. Het moet dan wel zodanig dat het terug te bouwen is. Dus even kijken hoe dat zit. Wat folie op de motorkap en het dak is zo gedaan, dan draait het er alleen nog om of de velgen er af kunnen? Hoe zit dat bij Otto?
Archiebald schreef:Ja daar twijfel ik nu dus al over. Het moet dan wel zodanig dat het terug te bouwen is. Dus even kijken hoe dat zit. Wat folie op de motorkap en het dak is zo gedaan, dan draait het er alleen nog om of de velgen er af kunnen? Hoe zit dat bij Otto?
Velgen & wielen zitten bij Otto's op een as, door het losschroeven van de bodem kan je in principe aan deze assen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ik kwam van het weekend thuis, had mn vriendin gestoft in huis met dit als resultaat (1 voordeel, vooral omdat het haar eigen modellen zijn, ik was het niet!)
Al zo'n 2 maanden geleden alweer dat ik de GT-Models 993 RWB besteld heb. Nu zit ik net op mn werk en staat DPD voor m'n neus, met een pakketje uit Frankrijk! Maar snel even uitgepakt om te kijken of alles ok is. Vanmiddag maar fatsoenlijke foto's maken!
Ja ik weet het niet. Lijkt wel echt stuk. Binnenkort maar even lijmen ofzo. Wil er eigenlijk wel even goede lijm voor gebruiken en er m'n tijd voor nemen. Niet dat er lijmresten onder vandaan gaan komen ofzo.