Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
"Can you build a Maybach Zeppelin 62 s" werd me gevraagd. Guess so...
Dit zijn de basismodellen van AutoArt. Een lange 62 versie en een S met short wheel base voor de lampen, wiele, grill, uitlaat en wat klein grut.
Kleine uitdaging, het dak en de bumpers zijn van doorzichtig plastic dat tevens dient als zonnedak en lampglas. Heel precies afplakken dus. Fouten maken is er niet bij.
Het interieur van grijs naar beige.
Opbouwen van de two tone body.
Waarschijnlijk de langste wagen verliet mijn workshop vandaag en is op weg naar Dubai.
3 bestuurleden van de Dutch Alfa Romeo Challenge treden dit jaar af. Als dank voor hun werk ontvingen ze gisteren een miniatuur van hun eigen racewagen.
De echte auto's.
AutoArt en LaudoRacing zijn gebruikt als basismodel (internetfoto's).
Stripping, aanpassen, ombouwen...
Spuiten, artwork voor de bestickering.
Custom 3D geprintte wielen.
Bijna klaar. Ik vind de carbon look te grof dus dat ga ik aanpassen.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Voor dit project zijn twee verschillende Minichamps modellen gebruikt. De gele GTR (plastic) voor alle race items, vleugels, airvents en wielen. De bruine McLaren MP4 12C (diecast / metaal) als basis.
Passen, meten en bijwerken van de airvents.
De 3 auto's in basiskleuren.
Aanbrengen van de decals (veel artwork om de stickers van de foto's te maken).
Enkel een halve fotorapportage van deze bouw. De werkelijke auto stond bij Toncar (waar de modellen ook gespoten worden) voor een gedeeltelijke spuitbeurt (blauwe deel).
Goed, het basismodel (internetplaatje):
En in eens, gespoten
Het interieur was donker roof /zwart, nu beige/blauw.