ben echt benieuwd!
superblij dat het een blauwe is, terug een auto in het rijtje die nooit weg gaat

Ik zal de Astra F GSI 16v ook bestellen, net als FRS MkI die ik reeds bezit van OttoMobile een wagen die ik ooit wens te bezitten op grote schaal in onverprutste originele staat.subarufreak schreef:yess, de Astra F staat er ook bij voor oktober
ben echt benieuwd!
superblij dat het een blauwe is, terug een auto in het rijtje die nooit weg gaat
Ik had liever rood geziensubarufreak schreef:yess, de Astra F staat er ook bij voor oktober, superblij dat het een blauwe is
Beide staat goed, maar met een stukje jeugdsentiment in het achterhoofd ben ik stiekem ook blij dat ie blauw is. Nooit zelf gehad, wel regelmatig in een blauwe mogen rijden toen ik zelf nog een simpel 205je 1.1 had. Machtig!Mr. Dj M. schreef:Ik had liever rood geziensubarufreak schreef:yess, de Astra F staat er ook bij voor oktober, superblij dat het een blauwe is
JaOverspeed schreef:Vraagje: als ik met forumbestelling mee doe, dan komen er neem ik aan ook nog verzendkosten bij voor binnen Nederland?
wij hadden een blauwe voor we onze subaru hadden dus daarom, blij met blauwMr. Dj M. schreef:Ik had liever rood geziensubarufreak schreef:yess, de Astra F staat er ook bij voor oktober, superblij dat het een blauwe is
Dan zou ik ook super blij zijn met deze kleursubarufreak schreef:wij hadden een blauwe voor we onze subaru hadden dus daarom, blij met blauw
Doen we!MitsuGalant schreef:Ik heb even getwijfeld of ik zou pre-orderen, maar zet mij er maar bij voor de Astra GSI