Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Nelis update: 02-03: Hemmings Dodge Charger Super Bee!
Model is niet mijn ding, maar wat een dikke uitvoering en kleur zeg!!!
Echt een tijdsgebonden kleurtje, dat paarse tintje!
Staat deze 71'er fraai
Staat deze 71'er fraai

Die ruige Amerikanen vind ik heerlijk om te bekijken. Heel veel uitstraling en de kleurtjes passen hem wel
Greetz Richard

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
-
amaai het forum is nogal actief (wat super is)
mooi model van welke fabrikant is deze wagen?
mooi model van welke fabrikant is deze wagen?
Nelis ik mis je updates van jouw schitterende verzameling muscle cars 

Bedankt!twan schreef:Nelis ik mis je updates van jouw schitterende verzameling muscle cars
Wat de verzameling betreft, die is niet zo groot meer... Heb nog maar enkele modellen, de rest heb ik allemaal verkocht. Tijd voor iemand anders om er van te genieten vond ik. Heb er jaren van genoten, maar vond het tijd voor wat anders.
Ik ben niet gestopt en ga dus gewoon door, zij het op een veel lager pitje. Het tema veranderd ook, of beter, wordt wat breder.
Ik ga blijf Amerikaanse muscle cars verzamelen, maar ik wil ook Nissan Skyline modellen gaan verzamelen, daar ik nu zelf een Nissan Skyline
R33 GTR V-Spec bezit.

Zoals jullie zullen begrijpen gaat hier ook wel wat geld in zitten.
Re: Nelis update: 03-10 Groot nieuws + Chevrolet Camaro ''Gulf''!
Soms moet je keuzes maken. En ja, als je een Skyline als 1:1 hebt kan ik me voorstellen dat je liever je centen daar aan uitgeeft. Een modelauto verzameling is heel mooi, maar de Skyline is toch "the real thing"! 

Dan nu de eerste update sinds een tijdje:
Chevrolet Camaro race car in mooie Gulf livery:

Erg geslaagd model vind ik.
Chevrolet Camaro race car in mooie Gulf livery:

Erg geslaagd model vind ik.

Klopt als een bus.Bien schreef:Soms moet je keuzes maken. En ja, als je een Skyline als 1:1 hebt kan ik me voorstellen dat je liever je centen daar aan uitgeeft. Een modelauto verzameling is heel mooi, maar de Skyline is toch "the real thing"!

Nog wat foto's van de andere Camaro die al enige tijd geleden verscheen:

- Svenson1983
Welkom terug
.
Ik had al een sterk vermoeden dat je je verzameling uitgedund had, toen ik plots heel wat bekende modellen tegenkwam op Marktplaats.
Het zal je dan ook niet verbazen dat enkele stukken (waaronder de Two Lane Blacktop Pontiac GTO) mijn richting uitgekomen zijn
.
Erg fraaie Camaro's die je ons voorstelt, vooral die met de Gulf-livery. Wat de detaillering betreft, heeft ACME z'n huiswerk weer prima
gemaakt. Ga je de 1968 Chevrolet C10-truck ook nog in huis halen, zoals toen met de groene HW61 Baldwin Motion-Camaro?
Grtz

Ik had al een sterk vermoeden dat je je verzameling uitgedund had, toen ik plots heel wat bekende modellen tegenkwam op Marktplaats.
Het zal je dan ook niet verbazen dat enkele stukken (waaronder de Two Lane Blacktop Pontiac GTO) mijn richting uitgekomen zijn

Erg fraaie Camaro's die je ons voorstelt, vooral die met de Gulf-livery. Wat de detaillering betreft, heeft ACME z'n huiswerk weer prima
gemaakt. Ga je de 1968 Chevrolet C10-truck ook nog in huis halen, zoals toen met de groene HW61 Baldwin Motion-Camaro?
Grtz
Dank je!Svenson1983 schreef:Welkom terug.
Het zal je dan ook niet verbazen dat enkele stukken (waaronder de Two Lane Blacktop Pontiac GTO) mijn richting uitgekomen zijn.
Grtz
Ik heb alles aan 1 persoon verkocht en heb een redelijk goede deal kunnen sluiten. Weet niet of er veel op Marktplaats is beland, hij had het
voornamelijk over Ebay.
Nee, ik houd het echt bij dikke modellen of kleur stellingen die ik mooi vind. Eerst 'moest' ik veel modellen hebben omdat anders de verzameling niet meer compleet was. Zoals met de Dodge Chargers en Plymouth Roadrunner/GTX modellen. Ik twijfel nog wel of die Holley speed shop versie.
En ook die Ford Fairlane 1320 van GMP is erg vet.
- Ferrarifan
- Contacteer:
Heerlijke modellen op deze pagina 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Supergaaf die R33, heb altijd al een zwak voor Skylines. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
mooi model in die kleuren ook nog . echt tof model!!