Wie gaan er naar de Marlboro Masters?

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Wie gaan er naar de Marlboro Masters?

Bericht door Peter Parker »

Zoals elk jaar wil ik weer naar de Marlboro Masters. :dance: Het programma met F3 natuurlijk, maar de Euro GT lijkt me ook leuk. Tuurlijk weer Ferrari met Jacky Ickx, John Bosch, Lammers. :thump_up: De F1 wagens van 1999 tot 2002. Ik zit zelf graag in de voormalige Nissan bocht, dan kan ik leuke plaatjes schieten. Alleen mis ik dan de donuts van de Ferrari's. Waar zitten jullie en wat zijn jullie favoriet plekken?

Afbeelding

Gijs gaat ook weer op reis, benzine is ververst en banden staan klaar, hij hoopt op het rechte stuk te komen.

Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ikke :dance:

Ik heb hoofdtribune kaarten deze keer. Het Euro GT is voor mij, op de demonstraties na het hoogtepunt. Tijdens de DTM 2002 op Zandvoort reden ze ook mee. 20000 PK's tegelijk los op het asfalt :shock: En zo'n machtig geluid van de Marcos LM 600.

Een favoriet plekje is toch wel beneden aan de Hugenholtz.
basNL
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door basNL »

Ik heb VIP kaarten :dance: kunnen regelen via m'n broer z'n werk bij de Mercedes VIPunit boven de pitbox. Dus dat wordt super. ff de D100 mee en veel foto's maken. Ik kan niet wachten

Zandvoort Here I Come
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

ik heb een perskaart :P dus als ik ga zwerf ik in de pitlane rond
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Bart schreef:Uniek, 4 Ferrari's tegelijk op de baan. Nooit eerder vertoond.

Kijk daar heeft de omroeper van CPZ je verkeerd voorgelicht :mrgreen:

Dat is veel vaker vertoond in Italië op Mugello daarbij bedankt Ferrai zijn fans en dan wordt er de hele dag geraced met Ferrari's en Maserati's en de 4 Formule 1 wagens

More than 50,000 fans came this sunday to the Mugello circuit in Italie for the last day of the Ferrari, Maserati World Finals. On this day the F1 team, and the drivers, drove the F2003GA around the circuit!
Ferrari celebrated that they again became WorldChampion. All drivers, Michael Schumacher, Rubens Barrichello, Luca Badoer and Felipe Massa came in action in a special race together with several other drivers in the Trofeo Vodafone Maserati. The race, which started in the original Le Mans style, was symbolicly won by Luca Badoer and Alberto Cerrai.
Afbeelding
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Schumi28 schreef:Dat is veel vaker vertoond in Italië op Mugello daarbij bedankt Ferrai zijn fans en dan wordt er de hele dag geraced met Ferrari's en Maserati's en de 4 Formule 1 wagens

Zelfs voor een gedeelte live uitgezonden door Eurosport destijds! Ik zag toen dat het door Vodafone gesponsord werd. Toen realiseerde ik me dat ik al 3 maanden 'vrolijk' de concurrentie financieel steunde.... :doh: :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Nou ja, het was iig een geweldige belevenis :lol:
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Bart schreef:Nou ja, het was iig een geweldige belevenis

En schitterende foto's :thump_up:
En wat was het heet daar :doh: , maar al die zweetdruppels waren de moeite waard :worshippy:
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Het was eventjes zoeken naar de juiste topic (scheelt weer een nieuwe aanmaken :lol: ). Maar de Masters 2005 beloofd weer een spektakel te worden :thump_up:

http://www.autosport.nl/actueel/news.php?keuze=bericht&bericht=645&rubriek=28

Niet alleen 4 Ferrari's geven wederom een demo, maar ipv Jantje Lammers, zit Eddie Irvine achter het stuur.

En er zal ook een Ferrari 312 T3 uit 1978 , van wijlen Gilles Vilneuve een aantal rondjes rijden :drool:

Er zijn races voor de Shell Helix SEAT Cupra Cup, de McGregor Porsche GT3 Cup Challenge, de Formule Renault en de Dunlop SportMaxx Clio Cup. Kortom een heel gevarieerd programma :thump_up:

Ik zag deze URL staan op een ander forum, dus dan kan hij hier niet ontbreken 8)
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

hmmm
circuit zandvoort?
Wanneer juist??
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Frenk74 schreef:Niet alleen 4 Ferrari's geven wederom een demo, maar ipv Jantje Lammers, zit Eddie Irvine achter het stuur.
En er zal ook een Ferrari 312 T3 uit 1978 , van wijlen Gilles Vilneuve een aantal rondjes rijden :drool:

Fout, zelfs een race met historische wagens. Das nog beter :wink:
http://www.tgpf1.com/
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Bart schreef:Fout, zelfs een race met historische wagens. Das nog beter :wink:
http://www.tgpf1.com/

Klopt helemaal :thump_up: Maar dat is ook te lezen in 'mijn' URL (ik wilde niet alles verklappen :wink: )
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Marboro Masters

Afbeelding

Wie is er net als ik dit jaar weer naar de Masters te gaan? Ik kijk vooral uit naar de historische F1 en dan vooral naar die oude Ferrari van John Bosch. :drool:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik ben er al vanaf vrijdag te vinden, en voor zondag heb ik kaarten voor de hoofdtribune.

Ik hoop op mooi weer, dan kan ik mijn nieuwste aanwinst eens even uitproberen. Ik heb namelijk een nieuwe digitale slr camera gekocht.

[MOD-EDIT]: was al topic over, samengevoegd door motorhead
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Net terug van de Masters en behoorlijk nat geregend op het einde. Het was veel minder druk dan de afgelopen jaren. Het mooiste vond ik toch de oude F1 Thoroughbred wagens :thump_up: . De Ferrari's had ik nu wel eens gezien. Prachtig die oude Ferrari van Gilles en die Williamsen in groen met wit en enkele JPS"en en de wagen van Stewart. Digitaal stellen mijn foto's niet heel veel voor, een smaakmakertje tot ik mijn andere foto's op schijf heb.

Afbeelding
Ickx voor Victor!
Afbeelding
Bruno Senna, ook voor Vic, das een neefje begreep ik.
Afbeelding
Ragno F1
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie