Laatste update van april 2013. Niet heuul up-to-date dus.
Helaas voor mijn vitrine-vulling is de aanschaf van m'n laatste model ook zo'n 2,5 jaar geleden, een model wat ik hier ook niet heb geplaatst.
Toen ik hier voor 't eerst iets plaatste zat ik nog in m'n voorbereidend examenjaar van de middelbare school. Inmiddels alweer een jaar fulltime aan het werk, met alles wat daarbij hoort. Eigen teelfoon, eigen auto, wegenbelasting, verzekeringen, onderhoud, extra onderdelen, een vaste relatie, 't snoept allemaal lekker veel van het modelauto-budget af. Dat, in combinatie met de prijzen voor een gemiddeld model welke sinds ik begon met verzamelen zo'n 100,- hoger zijn geworden maakte dat ik er eigenlijk geen zin meer in had. Maar toch, elke week of 2 weer even neuzen. Ebay, Marktplaats, handelsites etc. etc. doorspitten om te kijken of er nog iets leuks tussen stond voor een normale prijs.
En dat is na 3 jaar zoeken eindelijk het geval geweest. En ook nog eens een model wat ik al heel, heel lang wilde hebben.
Ze komt over een paar dagen binnen per internationale post, dus ik houd iedereen hier - en mezelf - nog even in spanning, maar dan heb ik er wel eindelijk weer een naamgenoot bij