Koen

Ik heb al met grote moeite en voorzichtigheid de bodem losgekregen, die zat ook met hele dikke onnodige klodders vast (waar heb je dan nog die schroefjes voor nodig?) maar de lijm tussen (!) interieur en zijwanden van de body is onbegonnen werk...Mr. Dj M. schreef:Ja, dit soort dingen komen bij andere merken helemaal niet voor!
Fijn dat ze je geholpen hebben.![]()
Overigens had ik het nog aangedurfd vanaf dit punt. Tangetje er bij en de lijm lostrekken. Het grootste probleem is dat ze steeds vaker de bodemplaat onnodig verlijmen aan het interieur deel. Dat betekent dat de plaat dan in stukken gaat eindigen als je hem open breekt. Weer aan elkaar verlijmen lukt overigens prima, al blijf je dus wel wat naden van onderen zien.
Inderdaad! zinloos dus, maar zolang het interieur alleen voor en achter vast zit is lukt het vaak nog wel al is het een lastig klusje inderdaad. Begrijp dat je dan liever kiest voor de wisseltogicollector schreef: Ik heb al met grote moeite en voorzichtigheid de bodem losgekregen, die zat ook met hele dikke onnodige klodders vast (waar heb je dan nog die schroefjes voor nodig?) maar de lijm tussen (!) interieur en zijwanden van de body is onbegonnen werk...
Koen
Anders ik wel....supra007 schreef:Is er inmiddels al iets meer bekend over de zending met de supra er in? Ik zit nog steeds met smart te wachten op dit model
Die heb ik even gehad maar is zo'n misser van Otto dat ik die weer snel ingeruild heb voor de oranje serie II. En dat is erg jammer, want in in het echt vind ik die eerste Bagheera de leukste. Vergelijk het Otto model maar eens met foto's van de echte en dan zie je dat dit helaas een van de slechtste modellen is die ze gemaakt hebben. Waarschijnlijk omdat men hier niet is uitgegaan van een 1:1 auto maar de 3D-rendering van de serie 2 heeft omgebouwd tot serie 1. De neus is veel te plat/laag, de kont klopt niet, met o.a. te kleine achterlichten, en de regengoten zijn volledig uit proportie. Ik heb hem in de vitrine gehad maar het stoorde me zo erg dat ik hem weer verkocht heb.Mr. Dj M. schreef:Leuke overzichtsfoto Koen!
Ik mis dan alleen weer de series 1 Bagheera, nog plannen om die er aan toe te voegen?
Jammer dat ie niet goed klopt, ga hem dan maar niet vergelijken want de series 1 vind ik ook in model de leukste!togicollector schreef:Die heb ik even gehad maar is zo'n misser van Otto dat ik die weer snel ingeruild heb voor de oranje serie II. En dat is erg jammer, want in in het echt vind ik die eerste Bagheera de leukste. Vergelijk het Otto model maar eens met foto's van de echte en dan zie je dat dit helaas een van de slechtste modellen is die ze gemaakt hebben. Waarschijnlijk omdat men hier niet is uitgegaan van een 1:1 auto maar de 3D-rendering van de serie 2 heeft omgebouwd tot serie 1. De neus is veel te plat/laag, de kont klopt niet, met o.a. te kleine achterlichten, en de regengoten zijn volledig uit proportie. Ik heb hem in de vitrine gehad maar het stoorde me zo erg dat ik hem weer verkocht heb.Mr. Dj M. schreef:Leuke overzichtsfoto Koen!
Ik mis dan alleen weer de series 1 Bagheera, nog plannen om die er aan toe te voegen?
Koen
Geweldig model inderdaad en eindelijk een mooie vervanger voor de oude versie van Kyosho uit het stenen tijdperkMitsuGalant schreef:Zet mij maar op de lijst voor die geweldige Nissan 300 ZX.